Gå til innhold

Blåtann E60 og HP Ipaq

Share

Anbefalte innlegg

Prøvekjørte en E70 X5 i går og der gikk det etter litt om og men. Det var med min Nokia-telefon (husker ikke hva den het)

Min erfaring er at det noen ganger er svært vanskelig å få til. Prøvde med en relativt ny ericson telefon og det gikk ikke ! har også hatt problemer med flere andre nyere BMW'er.

Mitt tips til deg er å dobbeltsjekke at du gjør det 100% riktig. Får du det fremdeles ikke til kan du altids snakke med et BMW Verksted som ganske sikkert har en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bluethoot på min., hvor jeg har koblet inn både Nokia 6680 og 6230i. Slet litt i starten, men når jeg tittet litt i brosjyren (tysk) "Telephone" som ligger sammen med instruksjonsboken klarte jeg faktisk å koble meg til ved å kun se på bildene. Se i den brosjyra og gjør samme steg i iDrive. Jeg er imidlertid usikker på rekkefølgen og helt hva jeg gjorde da det er en stund siden, men jeg gikk i innstillingene for telefon. Satt på bluethoot på mine telefoner hvor det da kom opp en rute i iDrive. Tastet passord (f.eks 520) og gjorde det så på telefonen. Godtok i både telefon og iDrive og vips er den koblet opp. Hvis du ikke har telefonbrossjyren kan jeg ta den med opp en dag og så legge inn steg for steg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...