cornelius Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Ser du ikke skriver om hva du har gjort med bremsekraftforsterkeren, så må nesten bare spørre, fra hvilken bil har du tatt bkf?
verticalescape Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Skrevet Mai 26, 2007 Ser du ikke skriver om hva du har gjort med bremsekraftforsterkeren, så må nesten bare spørre, fra hvilken bil har du tatt bkf? Den er fra en golf 1 gti, alle bolter passer over, men staget som går fra forsterkeren og inn til pedalen var ca 5cm for langt, så det måtte jeg kutte og sveise sammen igjen
verticalescape Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Skrevet Mai 27, 2007 Hadde start i dag, og det ser ut som alt fungerer fint Forutenom at oljenivå-lampa lyser, og på de koblings-skjemaene jeg har står det ingenting om hva som skal kobles hvor der.. Så da skal jeg slepe bilen til en kompis i morgen og sveise eksos og giroverføring, så er jeg så godt som ferdig
arne-vig Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Gir du beskjed om hvordan du får vekk oljenivå lyset i taker når du finner ut av det, tøft prosjekt. Går an og gjøre dette veldig fort ser jeg..
verticalescape Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Skrevet Mai 27, 2007 Skal høre med de andre her på forumet om hvordan de gjorde det, så skal jeg oppdatere her når jeg vet
verticalescape Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Skrevet Mai 29, 2007 Begynner og nerme seg sjøsetting nå, skal opp til en kompis og sveise eksos, så er jeg så godt som ferdig Noen bilder bare
Azeton Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Det siste bildet der.. skal det bære så lavt? Eller skal få heist det litt opp?
stian329 Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Det er ikke uvanlig at det blir liten klaring med M50 i E30
verticalescape Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Skrevet Mai 29, 2007 skal ordne skliplate etter hvert, hvis ikke blir det vel å gå noen bunnpanner ja PS: På det siste bildet, ser det ut som det lekker olje, det gjør den ikke, er servo olje, pga at servopumpa står på enda, har ikke fått den nye reima enda, så jeg kan fjerne den
verticalescape Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Har vært lat med oppdateringa her.. Så nå er bilen på veien, og alt fungerer, forutenom speedometeret...?
verticalescape Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Skrevet Juni 30, 2007 Kan vel oppdatere litt her da Har ikke gjort så mye mer med bilen, alt har fungert smertefritt. Er på utkikk etter ny løsning på bremsekraftforsterkern, for pedalen er nokså hard, ikk en god fornøyelse og bremse hardt ned fra 200 for å si det sånn Mener å ha lest her inne at det går an å bruke hydraulisk forsterker fra e28? Noen som har konkrete svar på det, og hva jeg trenger av deler? Ellers fikk jeg turen til sommertreffet, som planlagt. Dårlig med banekjøring pga dekk, men skal teste på banen på høsttreffet Skulle forresten teste stereoanlegget på db-dragen der borte, å vant helt uventet min klasse(!) 142,8db Planene fremover er: Valse hjulbuer Nye felger, har jæ... lyst på brock b1 8,5x17 Gruppe N stabstag foran og bak bedre fjærer/dempere (kjører på supersport nå, funker egentlig greit) få lakkert aerodynamic bakfangern å sette den på Med tid og stunder skal det bli en komplett m-tech 2 bil stylings messig Så kommer litt diverse bilder: Ser kanskje ikke så trangt ut her, men for å få av eksosen fra manifolden, må man løsne motorfestene å jekke opp motoren litt=)
verticalescape Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Skrevet Juni 30, 2007 PS: ikke mobb sveisekunnskapene mine, har sveist fint lite, men ble faktisk mye bedre desto lengre bak jeg kom
S. Gunstad Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Ble jo bra det! Ser ikke værst ut karoseriet heller
verticalescape Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Skrevet Juli 1, 2007 Takk Nei, til å være en så gammel bil er den faktisk overaskende pen i kaross. Litt små skavanker her og der, men det får jeg leve med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå