Azeton Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Skal faktisk opp i militæret til bardufoss i januar. så da har jeg vel sjåfør Fungerer instrumentene som de skal?
verticalescape Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 Kan vel hende det ja Har ikke testet de enda, men det finner jeg ut av snart
john920 Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 er det mye arbeid å montere turbo på m50motoren? kansje du er inntresert i å tjene litt på å bygge turbo i min?
verticalescape Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 er det mye arbeid å montere turbo på m50motoren? kansje du er inntresert i å tjene litt på å bygge turbo i min? Hvor mye arbeid det blir spørs jo hvor mye du skal gjøre med motoren.. Blir vel endel lettere i en e34 også, LITT bedre plass i motorrommet der ja Jeg orker ikke ta på meg mer arbeid, + at det er første gang jeg har ett prosjekt som dette, så resultatet vil vel vise seg. hvis motoren fungerer greit denne sommern, skal det smidd innmat i den til vintern (er planen ihvertfall)
verticalescape Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 Ikke vært noe skruing i dag, kun vasket bilen, og garasjen I morgen får jeg de silikonslangene jeg mangler, så da er trykksiden klar
D.C.V Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 Det her har vi ikke tid til Skal jeg komme ned til helga å hjelpe deg å få den i garasjen?
verticalescape Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 Det her har vi ikke tid til Skal jeg komme ned til helga å hjelpe deg å få den i garasjen? Har ikke tid å vente helt til helga, den skal inn i morgen!
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 Kor fekk du tak i A/F måleren, og til hvilken pris? er det den du laga feste til i downpipen?
verticalescape Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Skrevet Juni 26, 2008 Kor fekk du tak i A/F måleren, og til hvilken pris? er det den du laga feste til i downpipen? Kjøpte den samtidig som jeg kjøpte tilleggs sprutet, http://www.innovatemotorsports.com/xcart/product.php?productid=16277&cat=262&page=1 Er den jeg har sveist i mutter til ja.
Azeton Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Samme lambda sone jeg har, bare med en annen type display Er det mye som mangler for og få bilen ferdig nå, heeelt sånn egentlig? hvilket ekstrasprut er det du bruker?
verticalescape Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Skrevet Juni 26, 2008 Samme lambda sone jeg har, bare med en annen type display Er det mye som mangler for og få bilen ferdig nå, heeelt sånn egentlig? hvilket ekstrasprut er det du bruker? Bruker Map-Ecu2 http://www.performancemotorresearch.co.nz/map2.html Fikk ferdig trykkrørene i dag, så nå gjenstår: Få sprutet opp å gå (er på tur fra new zealand nå, måtte reparere det etter at jeg kobla det rett på coilene, og det er ikke bra ) Eksos fra downpipe og bak (nesten rett hele veien, så det er ganske lite arbeid) sette på mellomakslingen Justere sprutet (En kompis av meg har samme på sin Supra, så får god hjelp der) Så kommer diverse småting, og 4 hjulskontroll, så skal den være klar hvis alt går etter planen
verticalescape Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Skrevet Juni 26, 2008 Bilder fra i dag: Litt ryddig ble det da Kunne ikke hatt noe større filter nei: Trykkrør ferdig: Motor fra høyre: Motor fra venstre: Tror det verste er unnagjort nå
verticalescape Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Skrevet Juni 28, 2008 Ikke så mye mer gjort egentlig, montert hele fronten eneste.
verticalescape Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 Har ikke fådd gjort noe særlig denne uka, jobber mellom 9 og 14 timer hver dag Har fått tilbake tilleggs sprutet, og i helga blir det mange timer i garasjen More to come....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå