D.C.V Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Pen bil du har der Du må ta deg en tur til Setermoen så man får se og føle
verticalescape Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Skrevet Juli 1, 2007 må vel komme opp en tur når jeg får ti ja
Soberg Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Veldig pen e30t, så bilen og hørte bilen på sommertreff, mener jeg møte deg på tromsø bura på onsdag.. Blir bra med de videre planene også, stå på.
verticalescape Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Kan vel oppdatere litt i tråden her Vi kan begynne med litt bilder, sier mer enn 1000 ord: Begynt demontering: Nye målere, A/F, turbotrykk, oljetrykk & oljetemp: Noen nye deler: Bakdekk, må nok valse ja : Satt batteriet bak: Nymalte bærebroer med K-mac justerbare foringer: Skal prøve å oppdatere etterhvert som det skjer ting her
oddis Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Tøft prosjekt! Får du justert noe særlig med de K-macforingene bak i bærearmene? Hvordan blir cambervinkelen, får du i det hele tatt rettet den noe særlig opp? Jeg ville tatt bort de filtrene på åndinga og dra de til lukket beholder med egen avdumping, så slipper du å få motorommet fullt av oljesøl om den skulle komme på tanker av å spytte litt. Har nettopp montert Golf 1 forsterker på min egen E30, jeg er også veldig spent på hvordan den kommer til å bli. Frykter det verste. Hører også at E30 325iX facelift forsterkeren skal passe? Og den er jo tykkere, så det burde hjelpe på. Må vel kanskje relokalisere litt innfestning bremserør men.. Blir nok bra dette! M50 er en villig motor med overladd.
verticalescape Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Tøft prosjekt! Får du justert noe særlig med de K-macforingene bak i bærearmene? Hvordan blir cambervinkelen, får du i det hele tatt rettet den noe særlig opp?Jeg ville tatt bort de filtrene på åndinga og dra de til lukket beholder med egen avdumping, så slipper du å få motorommet fullt av oljesøl om den skulle komme på tanker av å spytte litt. Har nettopp montert Golf 1 forsterker på min egen E30, jeg er også veldig spent på hvordan den kommer til å bli. Frykter det verste. Hører også at E30 325iX facelift forsterkeren skal passe? Og den er jo tykkere, så det burde hjelpe på. Må vel kanskje relokalisere litt innfestning bremserør men.. Blir nok bra dette! M50 er en villig motor med overladd. Tror jeg får justert nok ja, vises godt på brua når man vrir på foringa Det filteret er bare satt der midlertidig, skal kjøpe catchtank etter hvert. Har hørt at man kan bruke e32 750i bremsesylinder på golf 1 bkk, så skal det visst bli bedre pedalføling De K-sport fjærbeinslagrene foran er forresten til salgs
verticalescape Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Bare å ta en tur det, så kan du få lov å rydde i garasjen, ser ikke ut der
verticalescape Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Skrevet Juni 18, 2008 Bilder av dagens arbeid. Satt fast IC: Ny isolasjon i panser, takler varme fra turbo`n bedre vil jeg tro: Helhetsbilde (mye rot nedi her enda ja): Det som gjenstår nå er -Montere mellomaksling & diff -Siste del av trykkrør (Mangler deler) -Koble ferdig tilleggsprutet (mangler deler) -Sveise nytt eksosanlegg Også alt det andre som dukker opp når man tror man er ferdig
verticalescape Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 Har jo prøvd din nå, du skal få prøve min når den er klar Skal få ferdig eksosen denne uka, og HÅPER jeg får felgene før helga, Keskin kt-1. 8,5x17" Betalte de for over en måned siden, og de ligger enda på tollstasjonen.. Ikke 100% fornøyd med Quality-Autoimport pga dette... Gjort ferdig downpipe i dag:
E30_Dale Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Flott M50 prosjekt, skal si det går unna! Alltid kjekt med hissig M50
verticalescape Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Takk Håper det blir å fungere da Monterte diffen i dag + satt den på hjula, skal ha den ut av garasjen til vask, og så jeg får ryddet litt i garasjen Tok ikke bilder etter jeg tok den ut, men det skal sies at det var godt å se den stå på egne hjul
Azeton Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Det der blir nok bra! likte bilen din veldig da jeg så den
verticalescape Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Det der blir nok bra! likte bilen din veldig da jeg så den Takk takk Ser du instrumentene dine har kommet i nytt hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå