verticalescape Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Ferdig med eksosanlegget nå, og kobla om de ledningene jeg kobla feil sist. Så det som nå gjenstår er å sette på plass målerne inni bilen, koble de til, koble til hjernen og tilleggs sprutet, fylle olje på motor og diff. Oppstart (forhåpentligvis) Oljeretur: Eksos:
verticalescape Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Satser på oppstart i løpet av uka som kommer
D.C.V Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Da er du på veien snart? Kanskje jeg kommer ned da OT: Du er med på avd Troms?
verticalescape Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 Jepp, da var tiden inne for oppstart. Har litt problemer med at den jager på turtall, men det har kommet og gådd tidligere, finner nok ut av det. Ihvertfall ingen olje eller eksoslekasjer, var det jeg fryktet mest, med tanke på at jeg ikke akkurat har sveise sertifikat Felgene er kommet, så de kommer på bilen mandag, da kommer det bilder
verticalescape Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 Fikk du lånt deg prøveskilt? Trenger ikke det i dag ihvertfall. Får se i morgen hvis jeg finner ut om jaginga. Skiltene blir uansett hentet ut mandag
verticalescape Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Skrevet Juli 15, 2008 Jepp, da er felgene kommet på Plages litt med å få mappet såpass at den går på tomgang, men tror jeg finner ut av det i morgen Trodde det skulle være mer kant på felgene, men synes det ble tøft uansett Må valse en del bak ja..
verticalescape Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Skrevet Juli 21, 2008 Har nå hadd bilen på veien siden torsdag, og den fungerer fint Lader ikke noe særlig enda, pga kjører sprutet i learn mode, og originale dyser. skal sette i 440 dysene i løpet av uka, og se om jeg får den til å fungere med de, så blir det vel bra Lader 0,2 bar nå, og det merkes bra forskjell fra sånn den var i fjor. blir gøy å teste toppfart, fikk 215 i fjor, med 4,10 diff. Kjører nå med 3,73. 2500rpm @ 100km/t
Simen! Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Gratulerer kan en vel si en av de fineste felg type til e30 etter min mening
verticalescape Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Skrevet Juli 25, 2008 Takk takk var ute i dag og mappet litt, prøvde for første gang å gi skikkelig på. Må virkelig innrømme at turbo, det er gøy det Satser på å være sånn passe ferdigmappet om tre uker, ACR here we come!!
verticalescape Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 hehe, sorry Sitter å følger med på A/F hele tiden, ser knapt veien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå