verticalescape Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 Vil tro det, er egentlig det minste problemet nå. Får ikke tilleggs sprutet til å fungere riktig Skal høre med en her inne som jeg vet er god på motorstyring
tmice Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Trenger jo ikke så MYE sprut for å stå i ro på treffet Ja ja du får ha lykke til videre, begynner jo å komme en å annen på treffet også..
verticalescape Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 Trenger jo ikke så MYE sprut for å stå i ro på treffet Ja ja du får ha lykke til videre, begynner jo å komme en å annen på treffet også.. Tenker mest på ACR om 2 uker jeg da
Terje325i Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Kor fekk du tak i A/F måleren, og til hvilken pris? er det den du laga feste til i downpipen? Kjøpte den samtidig som jeg kjøpte tilleggs sprutet, http://www.innovatemotorsports.com/xcart/product.php?productid=16277&cat=262&page=1 Er den jeg har sveist i mutter til ja. Er det nok å kjøpe det settet der, eller må man ha noe i tillegg for at det skal virke? er helt grønn på dette jeg..
verticalescape Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Kor fekk du tak i A/F måleren, og til hvilken pris? er det den du laga feste til i downpipen? Kjøpte den samtidig som jeg kjøpte tilleggs sprutet, http://www.innovatemotorsports.com/xcart/product.php?productid=16277&cat=262&page=1 Er den jeg har sveist i mutter til ja. Er det nok å kjøpe det settet der, eller må man ha noe i tillegg for at det skal virke? er helt grønn på dette jeg.. Dette er alt du trenger for å koble opp bredbåndslambda.
Muffins Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 no må du få biln utpå veien snart. kommer jo tell å gå så godt at du ikke kommer til å klare å holde den på veien
verticalescape Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 no må du få biln utpå veien snart.kommer jo tell å gå så godt at du ikke kommer til å klare å holde den på veien Har den på veien, men har ikke kjørt så mye, pga nån barnesykdomma
Muffins Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 ja den spruten ja få fiksa den vettu, så skal eg ta fram stor video camerae
verticalescape Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Den er god Må få det i orden i løpet av helga, skal jo på bane neste helg!
verticalescape Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Ingenting faktisk, holder på å isolere garasjen, så bmw`n har ingen plass å stå. Motor blir tatt ut snart for full overhaling, og diverse godis, alt etter hva økonomien tillater
verticalescape Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Nå er planene fremover klar Har kjøpt meg en 95 mod e34 touring med m50b25 motor som antakeligvis har en knekt ventil. Har kjøpt "ny" motor til den, så skal den som står i overhales og inn i e30`a til sommern, uten turbo. Så skal motoren som står i e30`a nå bygges opp med gromdeler, som sikkert ikke vil være ferdig bygget før til sommern 2010 kanskje Høres ut som en bra plan, synes dere ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå