Gå til innhold

billige dekk på Karmøy / Haugesund området

Anbefalte innlegg

Stikk på Johs lunde (nå heter de dekk1) og spør om et tilbud der.

Få kvittering på tilbudet, så stikker du opp på anker og viser tilbudet til dem. Da fikser de en fin pris til deg.

Hvis du er bmwccn medlem, har du gode rabatter hos johs lunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen holder til rett ved andre siden av veien til opel bygget..

Men hva med rulle salomonsen da? Ligger ved siden av shell stasjonen på vei ut til karmøy, møter du han eldste ( som sikkert eier sjappa ) så har vertfall eg fått gode tilbud der før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
Bor i skudesnes så er så langt sør det går, du holder hus da?

Hmm, kan ikke huske jeg har sett E30 325i i skudenes på en stund, hvor i skudenes holder du til :roll:

Regner med du har kjøpt dekk nå, men hvis ikke er www.dekkonline.com billigest. Og du får dem fraktfritt 8)

Så kjører du ned på Statoil Skudenes og får dem til å legge dem på og ballansere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kan ikke huske jeg har sett E30 325i i skudenes på en stund, hvor i skudenes holder du til :roll:

Regner med du har kjøpt dekk nå, men hvis ikke er www.dekkonline.com billigest. Og du får dem fraktfritt 8)

Så kjører du ned på Statoil Skudenes og får dem til å legge dem på og ballansere :)

Ble til at jeg bestillte fra dekkonline.com så de kommer vel snart.

Her er grunnen til du ikke har sett noen 325 der: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=44211&highlight= :cry:

har kjøpt meg en svart 316 nå som får 325 ting å tang på seg etterhvert, går litt treigt pga har ikke noe garasje å holde til på nye boplassen. Bor så å si på kaien i skudenes så har observert bilen din et par ganger når du har luftet den.

Har vert planen å skrive en mld til deg men har ikke kommt så langt er artig med turbobygg, kommer på min og etterhvert men ting tar tid.. :twisted:

Virker kitet bra på bilen din eller? har nemlig en lik turbo liggendes som skal på min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble til at jeg bestillte fra dekkonline.com så de kommer vel snart.

Her er grunnen til du ikke har sett noen 325 der: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=44211&highlight= :cry:

har kjøpt meg en svart 316 nå som får 325 ting å tang på seg etterhvert, går litt treigt pga har ikke noe garasje å holde til på nye boplassen. Bor så å si på kaien i skudenes så har observert bilen din et par ganger når du har luftet den.

Har vert planen å skrive en mld til deg men har ikke kommt så langt er artig med turbobygg, kommer på min og etterhvert men ting tar tid.. :twisted:

Virker kitet bra på bilen din eller? har nemlig en lik turbo liggendes som skal på min..

Veldig surt å bli frastjælt en bil, særlig BMW :evil:

Så du bor nesten på kaien, ja da har jeg nok kjørt forbi noen ganger :lol:

Kan ikke si så mye om kvaliteten på turboen enda, har ikke kjørt så mange kmène.

Men eksosmanifoilen er allerede sprukket, regner med å sveise den og stive den opp litt. Kan jo ikke forvente beste kvaliteten til denne prisen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de manifoldene er jo laget med tynnt blekk omtrent er litt skeptisk til hvor lenge m20 manifolden kommer til å holde også. Men må jo prøve det ut, har alt jeg trenger så må bare få satt sammen saker å ting.

Sender deg en PM når jeg kommer hjem igjen (er på foreldre besøk) så kunne kansje tatt en titt/fått en prøvetur.?

Hvordan har du gjort med innsprøytninga? orginal eller datasprut??

Jeg har breibåndslamda liggendes vi kan måle a/f med hvis du ikke har det allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...