integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Noen som vet om en plass de selger/legger på billige sommer dekk, er kun til kone bilen så plastikk dekk holder fint 185/65-15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Stikk på Johs lunde (nå heter de dekk1) og spør om et tilbud der. Få kvittering på tilbudet, så stikker du opp på anker og viser tilbudet til dem. Da fikser de en fin pris til deg. Hvis du er bmwccn medlem, har du gode rabatter hos johs lunde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Er medlem i Bmwccn så da kommer vel Dekk1 best ut sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Hør med Mekonomen også. Har opplevd å få gode BMW CCN-rabatter på enkelte ting der, kanskje de er billige på dekk også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Hvor holder mekonomen til da her nede. Er nylig flyttet hit så ikke så veldig godt kjent rundt omkring ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Mekonomen holder til rett ved andre siden av veien til opel bygget.. Men hva med rulle salomonsen da? Ligger ved siden av shell stasjonen på vei ut til karmøy, møter du han eldste ( som sikkert eier sjappa ) så har vertfall eg fått gode tilbud der før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 opel bygget veit jeg hvor er, får ta en runde å høre hos de forskjellige og fiske litt priser. Er jo en krimminell avanse på dekk når de går utfra listeprisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Er jo en krimminell avanse på dekk når de går utfra listeprisen. Stemmer det, du bør få minst 40% rabatt på listepris før det begynner å bli et godt kjøp når du handler dekk/felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Hadde jeg kjøpt dekk på www.interdekk.no hadde jeg spart 1200kr på 2stk dekk sammenlignet med Johs lunde (eller dekk1 om du vil), og de var billigst i distriktet OT: Hvor på sør Karmøy bor du? kanskje er vi naboer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Bor i skudesnes så er så langt sør det går, du holder hus da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Bor i skudesnes så er så langt sør det går, du holder hus da? Såpass longt sør ja:) Eg bur på Langåker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Bor i skudesnes så er så langt sør det går, du holder hus da? Hmm, kan ikke huske jeg har sett E30 325i i skudenes på en stund, hvor i skudenes holder du til Regner med du har kjøpt dekk nå, men hvis ikke er www.dekkonline.com billigest. Og du får dem fraktfritt Så kjører du ned på Statoil Skudenes og får dem til å legge dem på og ballansere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Bor i skudesnes så er så langt sør det går, du holder hus da? Hmm, kan ikke huske jeg har sett E30 325i i skudenes på en stund, hvor i skudenes holder du til Regner med du har kjøpt dekk nå, men hvis ikke er www.dekkonline.com billigest. Og du får dem fraktfritt Så kjører du ned på Statoil Skudenes og får dem til å legge dem på og ballansere Ble til at jeg bestillte fra dekkonline.com så de kommer vel snart. Her er grunnen til du ikke har sett noen 325 der: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=44211&highlight= har kjøpt meg en svart 316 nå som får 325 ting å tang på seg etterhvert, går litt treigt pga har ikke noe garasje å holde til på nye boplassen. Bor så å si på kaien i skudenes så har observert bilen din et par ganger når du har luftet den. Har vert planen å skrive en mld til deg men har ikke kommt så langt er artig med turbobygg, kommer på min og etterhvert men ting tar tid.. Virker kitet bra på bilen din eller? har nemlig en lik turbo liggendes som skal på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Bor i skudesnes så er så langt sør det går, du holder hus da? Hmm, kan ikke huske jeg har sett E30 325i i skudenes på en stund, hvor i skudenes holder du til Regner med du har kjøpt dekk nå, men hvis ikke er www.dekkonline.com billigest. Og du får dem fraktfritt Så kjører du ned på Statoil Skudenes og får dem til å legge dem på og ballansere Ble til at jeg bestillte fra dekkonline.com så de kommer vel snart. Her er grunnen til du ikke har sett noen 325 der: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=44211&highlight= har kjøpt meg en svart 316 nå som får 325 ting å tang på seg etterhvert, går litt treigt pga har ikke noe garasje å holde til på nye boplassen. Bor så å si på kaien i skudenes så har observert bilen din et par ganger når du har luftet den. Har vert planen å skrive en mld til deg men har ikke kommt så langt er artig med turbobygg, kommer på min og etterhvert men ting tar tid.. Virker kitet bra på bilen din eller? har nemlig en lik turbo liggendes som skal på min.. Veldig surt å bli frastjælt en bil, særlig BMW Så du bor nesten på kaien, ja da har jeg nok kjørt forbi noen ganger Kan ikke si så mye om kvaliteten på turboen enda, har ikke kjørt så mange kmène. Men eksosmanifoilen er allerede sprukket, regner med å sveise den og stive den opp litt. Kan jo ikke forvente beste kvaliteten til denne prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Ja de manifoldene er jo laget med tynnt blekk omtrent er litt skeptisk til hvor lenge m20 manifolden kommer til å holde også. Men må jo prøve det ut, har alt jeg trenger så må bare få satt sammen saker å ting. Sender deg en PM når jeg kommer hjem igjen (er på foreldre besøk) så kunne kansje tatt en titt/fått en prøvetur.? Hvordan har du gjort med innsprøytninga? orginal eller datasprut?? Jeg har breibåndslamda liggendes vi kan måle a/f med hvis du ikke har det allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå