mhane Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Er ikke dette et røverkjøp? Fant den nettopp på Finn... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9891438&sid=12abchwhcm645295&pos=8&tot=12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Er prisen rett blir nok denne solgt fort. en kjapp googling på selger viser at han er en jævel på matte, så prisen er jo litt snodig løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Sattan, dette må jo være årets røverkjøp . ELLINGSEN: Du har jo solgt alt du eier å har, ta med penger til Tryvann . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 dødsbo.. sikkert derfor det er billig! Men lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 aiaiai.. Dette er et godt kjøp. Hvis bilen er i den stand selger beskriver. Synd Alpina leveres med traust interiør. Ellingsen er fattig, kjøpt hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Ellingsen er fattig, kjøpt hus Da skjønner jeg virkelig hvordan han har det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Hadde det ikke vært for at jeg motvillig har en 528ia 97` samt en e36 cab stående i tunet så skulle jeg snusa nærmere på denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 M5 light versjon? hahah det er kanskje litt vel langt unna sannheten ? Sikkert en frekk bil men å sammenlikne med en M5 blir litt feil... får vel heller sammenlikne med en 540 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 er det turbo i alpina originalt? så ut som en strøken bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Ellingsen er fattig, kjøpt hus Da skjønner jeg virkelig hvordan han har det . Såvidt jeg vet så har han igjen litt til bilkjøp også..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Diskret og gjennomført, Alpina på sitt beste Prisen var ikke avskrekkende heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Guri Malla...B-b-b-billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Hva mener han med: Selges nå fra dødsbo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Noen har vandret fra denne kloden og de etterlatte selger tingen som står igjen. Feks. ofte enklere å selge tingene å dele pengene eller å bli enig om hvem som skal arve hva, eventuelt bare auda elskere som er arvinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå