Dirty Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 satan for noen fete bilder! og ikke minst strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Pen E30 og jeg likte skiltrammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 En av de bedre E30ene jeg har sett i Norge! Fete bilder også (!). Hvis den blir til salgs så får du si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Helt nydelig.. er sånn en e30 skal se ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 takker for alle kommentarene folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Steike ta du er god å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 var knallrøde skyer i kveld, så måtte jo knipse noen bilder EDIT: ga bildet en real omgang i photoshop: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Å faen, her snakker vi!! Dette hjalp jo på lysten på e30... SATAN for noen bilder og ikke minst fin bil! (Ny mappe er opprettet med dine bilder i) Hvilket kamera bruker du? Blir irritert hvis du sier du har et kamera til 1995,- nå altså, da eneste jeg makter å få til med mitt speilrefleks er på skrå forfra i solen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 takker Superbeetle kameraet koster nok litt mer enn som så ja bare stativet mitt koster 1995,- jeg har et sony a-100 dslr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Ser du har brukt blits også her da. Med softbox antar jeg? Lukker/blender/iso? Meget pene bilder, absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 det må vre det tøffeste bildet jeg har sett.. skulle ønske jeg var like flink som deg å ta bilder som jeg har sagt før så er din e30 nydelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Veldig heldig med de bildene! Fortsatt, feet tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Ser du har brukt blits også her da. Med softbox antar jeg? Lukker/blender/iso?Meget pene bilder, absolutt! takker brukte blits på det siste bildet ja. kun den innebygde i kameraet. lukker: 1/2sek blender: f/11 iso: 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Ser du har brukt blits også her da. Med softbox antar jeg? Lukker/blender/iso?Meget pene bilder, absolutt! takker brukte blits på det siste bildet ja. kun den innebygde i kameraet. lukker: 1/2sek blender: f/11 iso: 100 Imorgen kveld skal stativ og disse innstillingene testes ut Hvis været tillater.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 kameraet stod på A blenderprioritet. stilte blender til f11 og lot kameraet bestemme lukketid selv for å få rett eksponering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå