Superbeetle Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 kameraet stod på A blenderprioritet.stilte blender til f11 og lot kameraet bestemme lukketid selv for å få rett eksponering. Takk;) Skal prøve meg litt imorgen.. Har egentlig solgt kameraet pga mangel på kunnskap og interesse for å ta slike bilder. Men blir jo LITT motivert av å se slikt.. Så får ta noen bilder før det forsvinner på torsdag.. Til fordel for nytt sett bilstein b10 Gjett forresten hva jeg har som bakgrunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 på tide med en liten update har omsider fått skinninteriøret som jeg bestillte fra sverige. var litt mer slitt enn jeg hadde håpet, men men.... garasjen: gamle interiøret: ribba. fin og rustfri under teppet nye interiøret inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Ble bra det dær, litt skinnbehandling blir det sikkert enda bedre:) Forresten en veldig pen bil du har, toppen av kransekaka må vel være M20B 25 / 27...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Ble ganske mye bedre med skinn interiør ja. Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 prøvd og lage ett slikt bilde rett bak fra? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 har ikke det. må kanskje testes ut. blir sikkert kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Dette blei jo skikkeli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Meget pen E30. Bilen er vell helt lik min, bortsett fra at min er helt orginal enda Meget pene bilder du har tatt. Keep up the good work!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 For en nydelig bil! Ikke solgt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 takker har ikke solgt bilen enda nei, men det er oppe til vurdering nå da jeg har to biler og kun plass til en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 jaja.. da var godbilen solgt vemodige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Tengte jeg skulle lage en liten tråd om min E30, og legge ut bilder etterhvert.Bilen er en 88mod 320i, og var helt orginal da jeg kjøpte den. Har kun vert 2 voksne eiere før meg, og bilen virket fin og velholdt. Her er et bilde fra annonsen da jeg kjøpte bilen: Har gjort litt småtteri med bilen: -Nytt m-techII ratt, girkule, ny skinnbelg til gir og håndbrekk og håndbrekkhåndtak i skinn. -Nytt batteri. -Shadowline lister og sorte nyrer. -Sorte frontlykter og blinklys. -Farga blinklysa på baklyktene rød. -Fjerna 320i merket på koffertlokket. -Nye emblem på panser og koffertlokk. -Nylakkerte støtfangere og ny is-leppe. -Lakkert kanalene og bakplata helt ned. -Lakkerte speil. -Tatt av skvettlapper. -Tatt av hengerfeste. -Nye bremseskiver og klosser forran. -Nye bremsetromler, bremsesko og sylindre bak. -Powerflex traversforinger og bærearmsforinger. -Nye bærearmer. -Nye endeledd. -Nye stabstag foringer og pendelstag. -Nye tårnlager forran og bak. -Fk senkesett med dempere og 60/40 fjører. -Nytt bensinfilter, plugger, olje og filter, innsugs gummibelg og div... -Har byttet diff med ny foring og ny olje. -Har byttet foringene under girkassa, hardyskive og mellomaksel-opplagring. Planer i nermeste fremtid: -Har kjøpt et sport-skinninteriør som er på vei fra sverige nå(se bilde under) skal også bytte ut det blå gulvteppe med et grått jeg har liggende. Her er noen bilder som er tatt nylig: Hadde noen gamle stygge felger som jeg har pusset opp og bruker midlertidig: intill jeg får nye senterringer slik at jeg får på 9x16" erene mine: Har ingen større planer for bilen. Skal bare prøve og holde den iorden. Kommer til å oppdatere tråden med mye bilder etterhvert (har investert i nytt kamera ) Ka e de du meina med "nyrer"?. Har fundert litt på detta men klara ikkje å finna ut ka det e... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 wow trodde denne tråden var død og begravet for leeeenge siden nyrer er "grillen" på en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Ja ok, fant det ut sjøl tilslutt. sjøl kalla eg det "nasagrimå" men de e jo meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå