endless Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Hei. Det jeg lurer på er om det går og spille dvd på denne eller om det finnes en extern dvd spiller som går og kople til? Samtidig lurer jeg på om det er noe form for signalkabel-utgang bak spilleren/skjermen? Tenkte jeg skulle koble til en aktiv "rør sub" bare for og få litt bedre lyd i bilen, da jeg synes det er helt elendig lyd originalt. Ellers noe kult man kan gjøre med denne skjermen, eller er den kun til navi? Er forresten snakk om en 2002 e46 325ic. Er også på utkikk etter et koplett bolt-on kompressorkitt, hvis noen har direkte link med priser og bestilling så blir jeg fornøyd =) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Har du TV modul kan du få til mykje tøft. Der kan du koble til AV inn og AV ut, for enten å koble til ekstern DVD spiller, eller ekstern skjerm. Problemet her er att du kunn får mono lyd. Vist du skal ta den helt ut, kan du koble til PC også. Vist du kobler til eit Ibus adapter, så kan du t.d. styre PC'en via knappane på skjermen framme. Fins også program som t.d. CarX som har ein meny som likner på BMW sin orginale meny. Sjekk denne linken: http://carx.dl.am/ Har Ibus adapter på min, samt har testa ein del med bærbar PC mot med desse programma, og det er ganske rått alt ein kan få til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarneb Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 kompressor --> www.esstuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Har bestilt Ibus adapter nå, skal bli moro å teste det ut haugejan: har du com port utgaven eller usb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Har USB varianten, men dette er egentlig berre ein USB til COM port sak, som igjen snakker med Ibus interface'et. Er ikkje alle maskiner som har COM port lenger, så derfor valget eg det. Her er meir info: http://www.reslers.de/IBUS/ Kanskje det same du har kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endless Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Hvor får man kjøpt denne kabelen? Monteres den bak skjermen? Vanskelig? Og hvor får man kjøpt dvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 den får du kjøpt her http://www.reslers.de/IBUS/ 45euro ferdig levert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Har du TV modul kan du få til mykje tøft. Der kan du koble til AV inn og AV ut, for enten å koble til ekstern DVD spiller, eller ekstern skjerm. Problemet her er att du kunn får mono lyd. Vist du skal ta den helt ut, kan du koble til PC også. Vist du kobler til eit Ibus adapter, så kan du t.d. styre PC'en via knappane på skjermen framme. Fins også program som t.d. CarX som har ein meny som likner på BMW sin orginale meny. Sjekk denne linken: http://carx.dl.am/Har Ibus adapter på min, samt har testa ein del med bærbar PC mot med desse programma, og det er ganske rått alt ein kan få til. nå tror jeg at jeg trenger lit mer info her... ibus adapter? er det nokk å koble til en tv modul så kan man koble til andre dill og dall som feks: dvd! trenger man tv modul for å koble til cd skifter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Du kjem langt berre med TV modul. Da kan du enkelt koble til DVD, men du treng ein kabel inn i TV modulen for å koble til DVD'en. Ibus adaptert og PC er vell meir for speisielt interesserte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Er på jakt etter litt info om å kople til ibus og pc via tv tuner, noen som har litt? fått meg ibus adapter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Kan sikkert hjelpe deg litt her. Har testa litt på det på min bil. Vist du bruker CarX, så kobler du video'en til ryggekameratet, lyden til tape inn på radio modulen (for å få stereolyd), og ledningen for ryggekameraet til ibus adapteret ditt(eigen kontakt for dette). Du må sjølvsagt koble deg inn på iBus'en også. Vist du har TVfree adapter, så vil eg anbefale deg å koble den til der. Når du ta velger tape på, så kobler CarX inn, aktivere 12v på ryggekamera ingangen på TV modulen slik att du da ser det som er på PC'en. Du må også ha ein kasset i spellaren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Noen som vet hvor man får tak i tv modul og sånt utstyr innenfor landets grenser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Er svært vanskelig å få tak i slikt her i norge. Vil anbefalen deg å sjekker ebay.de eller ebay.com. Kjøper du av noen med god karakter er det trulig mindre risiko å handle der, enn å kjøpe brukt i Norge. Frakta er heller ikkje så mykje fra t.d. tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå