528iiiii Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Da er våren endlig kommet for alvor og jeg fikk tatt en del bilder av bilen idag. Ønsker meg bare M-Fangere nå..... Er det foresten noen som har erfaringer med spacere, Har 8*19 foran og 9,5*19bak og bak er det greit, men foran synest jeg felgene bygger for lite ut.
Saltkjelen Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Nydelig E39, men eksosen så alt for jalla og hjemmemekket ut.. Bytt ut til eisenmann rør som du kan sveise på.
528iiiii Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 Takk takk synest den er fin selv og Har vert borte en stund nå, kledd i grønt og lekt krig. Egentlig enig med T.A.S har lyst på eisenman satsen har siklet på den en stund, får se når skattepengene kommer, men jeg tror de enderøra mine vil se bedre ut med M-fangeren, siden den vil dekke litt rundt, det kommer jo tross alt eksos ut av alle fire... Den er forøvrig senket 30/30 med einback fjærer. byttet samtidig casterstagforingene foran og nå er den nydelig å kjøre
Toro Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Så faktisk en E38 i Porsgrunn i dag med samme eksos, så litt snodig ut. Gjør som T.A.S sier å kjøp løse rør som du bare sveiser på, tipper det vil bli bra
528iiiii Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 Den er jo sveist den jeg har nå også. Bare at jeg la røret mellom fangeren og reservehjulsbrønnen, i stedet for rundt reservehjulsbrønnen slik eisenmannsatsen er. Det aller beste hadde selvsagt vert å fjerne batterikassa og litt av reservehjulsbrønnen. Slik at det hadde blitt plass til en ordentlig potte på høyre siden også. Men så mye arbeid vet jeg ikke om jeg gidder å legge i denne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå