mort Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Komplett senkesett ø.k tlf 95177047 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 gsbildeler.no har en kampanje på komplett senkesett.... kvaliteten tør jeg dog ikke å si noe på. har hørt litt forskjellig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 ja har sitt på det, men er og litt skeptisk til de derfor eg annonserer her først.. Blir vel til at eg kjøper et sett derfra viss eg ikkje får tak i andre plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 frå kjøpt bra senkefjører til en billig penge der da, men det er demperene jeg er skeptisk til. har prøvd å få tak i de for å høre om det følger med tuv papirer, men jeg kom ikke frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå