BMW forever Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Finner ikke igjen den gule lappen med coden til spilleren. Det er en : Sony xplod cdx-m630. Satt i en bmw jeg kjøpte fra automote for 3 år siden, å skal nå ha den inn i E28`n. Det er ca 4 steder man må trykke på fjernkontrollen. Håper noen vet,da jeg skulle hatt no musikk i bilen
drift88 Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Finner ikke igjen den gule lappen med coden til spilleren.Det er en : Sony xplod cdx-m630. Satt i en bmw jeg kjøpte fra automote for 3 år siden, å skal ha den inn i E28. Det er ca 4 steder man må trykke på fjernkontrollen. Håper noen vet,da jeg skulle hatt no musikk i bilen hehe iritabelt ja har samma spiller, koden er: pil ned, list, pil venstre, open/close håpe du bli fornøyd
BMW forever Skrevet April 22, 2007 Forfatter Skrevet April 22, 2007 Finner ikke igjen den gule lappen med coden til spilleren.Det er en : Sony xplod cdx-m630. Satt i en bmw jeg kjøpte fra automote for 3 år siden, å skal ha den inn i E28. Det er ca 4 steder man må trykke på fjernkontrollen. Håper noen vet,da jeg skulle hatt no musikk i bilen hehe iritabelt ja har samma spiller, koden er: pil ned, list, pil venstre, open/close håpe du bli fornøyd Takk drift88 Prøvde den coden nå, men det var desverre ikke den. Har ett par andre å, men de funket heller ikke. Det skal være 4-5 forskjellige coder tror jeg til disse spillerene. Noen andre forslag?
Berre83 Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Kjøp deg en ordentlig spiller. Sony burde holdt seg til å lage TV.
Nautiluz Skrevet April 27, 2007 Skrevet April 27, 2007 Kjøp deg en ordentlig spiller. Sony burde holdt seg til å lage TV. Hva er galt med sony sine spillere? Om du skal ha deg en middels spiller er sony ett meget bra valg siden dette er klassen dem har lagt seg på. Skal du ha noe ekstra kan du feks kjøpe Pioneer/alpine. Men skal du ha en spiller til 2000-3000kr vil jeg si at sony ofte er ett bedre valg som du får mere for pengene for. ps Sony tv er sjef..
BMW forever Skrevet April 27, 2007 Forfatter Skrevet April 27, 2007 Bump! Trenger en kode! Noen som kan hjelpe meg? Det står på en gul lapp husker jeg, men den har vært borte i flere år. Det er en bra å fin spiller, så vil gjerne bruke den. Kjett å sende den lange veier å, bare for å få låst den opp. Koster mer en en ny helt grei spiller å. Front dekselet er helt svart, som vipper seg ut på disse spillerene.
PIIIPower Skrevet April 27, 2007 Skrevet April 27, 2007 kan prøves 1. MODE, SOUND, OPEN, ATT 2. 3, MENU, SEEK-, OPEN 3. DISC-, DSPL, OFF, OPEN 4. 2, OPEN, DSPL, SOUND 5. OPEN, 5, ATT, SEEK 6. DSPL, SOURCE, OPEN, 1 7. OPEN, 4, LIST, OFF 8. MENU, 2, MODE, OPEN 9. OFF, 4, OPEN, SOURCE 10. SEEK+, SOUND, OPEN, ENTER 11. ENTER, OPEN, MENU, 6 12. OPEN, DISC+, 1, LIST 13. DISC-, LIST, SEEK-, OPEN 14. SEEK-, SEEK+, 3, OPEN 15. 5, DISC+, OPEN, ATT
BMW forever Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 Det var en av disse! Tusen takk PIIIPower for hjelpa!! Nå ble det musikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå