Gustav C. Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Tenkte jeg åsså kunne legge den ut her mens jeg var i gang.. Legger bare ut link jeg så slipper jeg styret med bilder og slikt. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Selges fordi jeg mistet lappen 2. kvelden med denne bilen, så det er ikke ungdomskjørt! Eid av 3 eldre herrer før meg. Kan vurdere å selge bilen uten felgene mot et prisavslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Så fin ut, litt drøy pris kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... ;username= flere bilder... Hva slags pærer har du i sprederene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Hadde du lest forum reglene ang. kjøp og salg hadde du ikke kommentert prisen.. Hadde du tatt en titt på markedet på finn.no og AutoDB.no er jeg 20-30 tusen under andre som har gått lengre. Btw så har jeg ikke rukket å tatt interiør bilder, men det tar jeg i morgen.. men hva burde jeg ha flere bilder av da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Har H7 Xenon look pærer fra Nordicxenon.. De beste Xenon-look pærene jeg har vært borti hittil. Ekke lovlig i Norge da, men ekke no stress å bytte viss de på EU kontrollen absolutt må å bry seg med det. Alle pærene er faktisk derfra, er bare reflektoren som får de til å se anderledes ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Svin pen bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 absolutt en bil jeg kunne tenkt meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 Da var den solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Solgt til noen i Hamar eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Jah, det gikk jo fort.. Får håpe min går like fort når den kommer til salgs om et par måneder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Nope, kom en kar fra Eide og hentet den.. Det er et stykke unna fikk jeg inntrykk av. M-tech fronten burde hjelpe på men akkurat nå på vår partiet er det gull å selge virker det som Fikk mye respons på kort tid. Trodde det skulle ta mnd jeg, men tok bare halaen uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg