Gå til innhold

BMW 528i E39 til salgs


Gustav C.
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg åsså kunne legge den ut her mens jeg var i gang..

Legger bare ut link jeg så slipper jeg styret med bilder og slikt. :)

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=

Selges fordi jeg mistet lappen 2. kvelden med denne bilen, så det er ikke ungdomskjørt! Eid av 3 eldre herrer før meg. Kan vurdere å selge bilen uten felgene mot et prisavslag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du lest forum reglene ang. kjøp og salg hadde du ikke kommentert prisen.. Hadde du tatt en titt på markedet på finn.no og AutoDB.no er jeg 20-30 tusen under andre som har gått lengre.

Btw så har jeg ikke rukket å tatt interiør bilder, men det tar jeg i morgen.. men hva burde jeg ha flere bilder av da? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har H7 Xenon look pærer fra Nordicxenon.. De beste Xenon-look pærene jeg har vært borti hittil. Ekke lovlig i Norge da, men ekke no stress å bytte viss de på EU kontrollen absolutt må å bry seg med det. Alle pærene er faktisk derfra, er bare reflektoren som får de til å se anderledes ut.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, kom en kar fra Eide og hentet den.. Det er et stykke unna fikk jeg inntrykk av.

M-tech fronten burde hjelpe på :P men akkurat nå på vår partiet er det gull å selge virker det som :D Fikk mye respons på kort tid. Trodde det skulle ta mnd jeg, men tok bare halaen uke :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...