S.Arnesen Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Ser at det er en gruppe funksjon under forum delen på venstre siden. hvordan fungerer det? går det ann å etablere egne grupper? f.eks alle fra sarpsborg kan bli med i en gruppe. Ser at den ensete gruppa der nå er moderatorer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Nei, admin må lage grupper.. Trokke det er noe mer enn en funksjon som skiller moderatorer og administratorer ol. HVem som har lov til hva.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 uten at jeg skal si det sikkert tror jeg det har noe med adgang til forumet, slik admin kan gi rettigheter til en enkelt gruppe i stedet for å gi det til hver enkelt person. Dvs hvis det er 20 moderatorer og admin vil gi dem rettigheter til å moderere forumet er det enklere og sette dem i en gruppe og gi gruppen rettigheter, i stedet for å gjøre det på hver enkelt person Det er min teori.. admin kan sikkert svare sikkert på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 okay... høres jo fornuftig ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå