-Anders- Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Nå som bilen har fått seg en tur med valsen og sommerhjula er på, må jeg ha på et stivere understell. Udugelig å kjøre med slik som det er nå! Så trenger noen tips til diverse kit. Har satt en grense på 10.000,- Er mest gira på å handle i norge da det haster litt. Men alle forlag tas imot! -Har vurdert Bilstein Pss9 kit fra Turner, men mulig det blir en smule dyrt. -Noen som har vært bort i Cobra senkesett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Cobra tror jeg er fine. Ellers har du FK-highsport f.eks? Det skal være bra saker. De bruker vel dempere fra Koni. Ellers selger motortechnik komplette kitt fra koni?. Prisen er godt under 10k. Sjekk også med streetdesign. De leverer H&R og KW som jeg vertfall har vært feldig fornøyd med .. Prisen er vel rundt 10k for noe sånt. hvis du skal bestille fra turner burde du sjekke opp fraktpris. Det kan bli dyrt mtp at det er stor pakke som veier mange kg, men Turner pleier å være veldig raske på levering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 schmiedmans har to fine kit under tuning/optimering.... komplett sett med dempere, fjører og alt annet som trengs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hvis hovedpoenget bare er å få bilen lav og stiv, så er vel bilstein b10-kittet helt ok..? PSS9 på en gatebil ser jeg ikke vitsen med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 La nå gutten i det minste kjøpe Bilstein B12-settet da. Litt mer racing enn rånesettet B10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Ut i fra hjuloppsettet så virket det som prioriteten ligger på utseendet, og da er jo B10 både billigere og ser bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 1. pri er å få det stivt nok slik at det ikke subber i dumper og lignende. derfor må jeg ha noe som nesten ikke rikker seg! Pss9 er kanskje drøyt til kun street`n, men hvem vet når bilen skal på bane da Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puma Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Ring til KOED og snakk med han norske de har ansatt der. Har de ting på lager gikk det fort og få det. Kjøpte FK Highsport der i fjor og er meget fornøyd. Lavt og stivt Hadde delene på under en uke. Komplett sett til under 5000,- (+litt særnorske avgifter da ) Legger du på noen kroner får du jo med KONI dempere oxo... Verdt en telefon vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Har selv også god erfaring med FK-highsport. Jeg kjøpte det på GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Har selv Cobra og er fornøyd med det. Bilen er senket 50/30 å det er på på grensen til det jeg vil ha værtfall. Betalte 6000kr hos Gundersen Motorsport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Eg har Bilstein Sprint demparar og H&R fjører med 40/15 mm senk. Bestilte det hos Koed og er storfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 Har selv Cobra og er fornøyd med det. Bilen er senket 50/30 å det er på på grensen til det jeg vil ha værtfall. Betalte 6000kr hos Gundersen Motorsport. Er det høydejusterbart det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 da blir det like så godt bestilt KW v3 kit imorgen. Fikk god pris på det så var ikke noe å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drdiablo10 Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 www.styling-tech.no fk justerbart til ca. 6500.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 da blir det like så godt bestilt KW v3 kit imorgen. Fikk god pris på det så var ikke noe å tenke på! hvem ga deg god pris? er på utkikk etter KW selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå