Gå til innhold

BMW stjålet i Kristiansand i kveld

Frakk2000
 Share

Anbefalte innlegg

NYHETER!

Det var en person som ringte meg i natt, og bilen er kommet til rette. Dog uten lyktene foran og cd spilleren. (Ja, og nøkkelknippet). Men nøkkelen stod i tenninga.

Ellers var den helt som når den forsvant.

Hvis noen ser noen med "nye" hella angeleyes på e36'en sin i Kristiansand, så gi meg beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks! :D

Nøkkelen stod i tenninga?.

Høyst trolig noen narkohoder. Tenk å risikere det å stjele en bil, for så bare sitte tilbake med frontlykter og en cd spiller... what a waste.

Nå gjenstår bare fullbyrdelsen av rettferdigheten. Borsch drill funker bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks! :D

Nøkkelen stod i tenninga?.

Høyst trolig noen narkohoder. Tenk å risikere det å stjele en bil, for så bare sitte tilbake med frontlykter og en cd spiller... what a waste.

Nå gjenstår bare fullbyrdelsen av rettferdigheten. Borsch drill funker bra.

Tror heller det er noen som hadde lyst på nye lykter jeg ;)

Det dummeste en tyv kan gjøre må være å sjele noe som en nøkkelring. kan være sjelden og faktisk føre til at han blir avslørt ved en senere anledning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo ut som en veldig lett sak å løse. Er ikke disse garasjene videoovervåket, og hvis ikke jeg tar helt feil så er det videoovervåking utenfor også.

Hvor i Grågåsveien stod bilen, nede ved Spar eller oppe ved fotballbanen?

Det er vel ikke mot formodning en representant for våre nye landsmenn som er mistenkt eller? Det bor jo endel av de i de blokkene. Spør om de kan ta fingeravtrykk inni bilen. De gjorde det for meg når jeg hadde innbrudd i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...