lloydsb Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Bor i Mandal. Følger med for deg her men mistanken din virka veldig spesiell ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Føler med deg!! Hadde ikke blitt blid hvis noen hadde knabba min bil!! Håper den skyldige blir tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 NYHETER! Det var en person som ringte meg i natt, og bilen er kommet til rette. Dog uten lyktene foran og cd spilleren. (Ja, og nøkkelknippet). Men nøkkelen stod i tenninga. Ellers var den helt som når den forsvant. Hvis noen ser noen med "nye" hella angeleyes på e36'en sin i Kristiansand, så gi meg beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Flaks! Nøkkelen stod i tenninga?. Høyst trolig noen narkohoder. Tenk å risikere det å stjele en bil, for så bare sitte tilbake med frontlykter og en cd spiller... what a waste. Nå gjenstår bare fullbyrdelsen av rettferdigheten. Borsch drill funker bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Bra den kom til rette hvertfall, men kjipt med lyktene... Har du kommet noe nærmere hvem det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 grattis med funnet hehe finn alle med nye lykter og forhør deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Flaks! Nøkkelen stod i tenninga?. Høyst trolig noen narkohoder. Tenk å risikere det å stjele en bil, for så bare sitte tilbake med frontlykter og en cd spiller... what a waste. Nå gjenstår bare fullbyrdelsen av rettferdigheten. Borsch drill funker bra. Tror heller det er noen som hadde lyst på nye lykter jeg Det dummeste en tyv kan gjøre må være å sjele noe som en nøkkelring. kan være sjelden og faktisk føre til at han blir avslørt ved en senere anledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 Politiet har en god del spor å gå etter, så vi satser på de finner de. Selger bilen uansett, får heller gå litt ned i pris med tanke på at lyktene forsvant >_< . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Non flere nyheter? Så akkurat denne: http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/ ... 467048.ece Ikke så langt fra meg den ble stjelt da. Skummelt... Pleier aldri å låse Sierraen, men kanskje jeg burde begynne med det... Må jo nesten være noen fra kjos haveby området som har stjelt den, siden den stod parkert der ved Hundebakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 Ja, den var kjørt mindre enn en km, så det må ha vært noen i nærheten der, kanskje med en garasje som har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Dette høres jo ut som en veldig lett sak å løse. Er ikke disse garasjene videoovervåket, og hvis ikke jeg tar helt feil så er det videoovervåking utenfor også. Hvor i Grågåsveien stod bilen, nede ved Spar eller oppe ved fotballbanen? Det er vel ikke mot formodning en representant for våre nye landsmenn som er mistenkt eller? Det bor jo endel av de i de blokkene. Spør om de kan ta fingeravtrykk inni bilen. De gjorde det for meg når jeg hadde innbrudd i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 Jeg spurte, men de tok ikke. Gidder ikke gå ut med for mye opplysninger, for jeg kan jo for all del ta feil. Det blir helt opp til politiet å sjekke opp i saken. Hadde så klart vært artig om de fikk tak i noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Ja og når du for tak i de! sender du en pm til alle rundt kr.sand mandal! så kommer vi torturer de hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Er med jeg Skal du få deg alarm i bilen nå da eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 Neste bil blir med alarm ja, gjerne gps også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå