antiloop Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Jeg brukte også dekkonline denne gangen og skal få montert dekka i morgen! 6 dager tok forsendelsen fra Tyskland til Trondheim (wheelie)
Jaws Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Eg bestillte nylig 4 stk dekk fra dekkonline.com og det tok ca 1 uke så var de hjemme hos meg så eg er meget fornøyd med priser og levering.
Odlaen Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Tror dekkonline er greie å handle hos, men vet dekkexpress har vært trege med levering, eller ikke levert i det hele tatt. dekkexpress gikk det 1 mnd før vi fikk melding om at di ikke kunne levere allikevel. problemer ditt å datt! Kunne vente lengre å se eller få penga igjen. Penger takk!
Haug530D Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 bestillte også dekk fra dekkonline må si jeg er meget fornøyd, tok en uke
Padi Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Har sjøl bestillt fra dekkonline.com og det gikk nesten to uker så hadde jeg alle dekkene.Kjempe fornøyd med de. Her er noen linker du kan se på. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?id=358020 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=44091&highlight=
grohl Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Skrevet Mai 3, 2007 Takker for svar og gode råd, men endte opp med å handle i butikk lokalt. Går an det når man kjenner folk;)
Arnefles Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 Jeg handlet dekk der i fjor og det gikk veldig greit. Eneste som var kjipt var at de første jeg bestillte,forsvant og da måtte jeg bestille på nytt. Men det gikk veldig greit,tok ca.10.dager. Hentet dekkene hos Tollpost,hørt at det forsvinner mye der da. Men dekkonline er seriøst.
Gomlers Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 ikke vært borti dem, men de er sikkert helt ok... Enig! Jeg har heller ingen erfaring med dem, men det er sikkert bra! Helt enig med dere, de er sikkert kjempe bra, men jeg har ikke handlet hos dem.
andybeje Skrevet Mai 6, 2007 Skrevet Mai 6, 2007 jeg har handlet 4dekk derfra. funket bra, fornøjd med ervicen å alt. eneste bittelitt lang leveringstid, men funket for meg
thoste3 Skrevet Mai 6, 2007 Skrevet Mai 6, 2007 det går fort å handle der visst du betaler til bankonton deiras å har eit firma som leveringsted . brukte 7 daga å få to dekk te bømlo etter at eg trykte betal i nettbanken . tar lenger tid visst dei må innom postverket
Stian Børresen Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Vil bare si IKKE handle dekk hos dekkexpress.no, ubrukelig butikk. Har venta 2måneder på dekk nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå