RoaldJ Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 -Parkerte bilen -Gikk en tur med ei veninne. -Kom tilbake -Og ser dette!!! -Ingen lapp i ruta -Ingen lapp på Vidjoen, der jeg parkerte -jeg = fårbannet ....Helt til det kom en bort og spurte om eg eigde bilen.. (Tuuusen takk til han kjekke på Paul`s Katering) han hadde sett hvem det var, og viste hvor hun bodde. Kjørte hjem til henne, men ingen va hjemme. Så jeg venta til hu kom hjem. Og det første hun sa da hun åpnet døra på bilen var: "Åh, det var gått dere kom!" Og da bare eksploderte det! Sa**n så galen jeg ble!! Hadde det ikke vart får han som såg det, så hadde ikke jeg vist hvor hun bodde. Så begynte hun og si at vist jeg skulle holde den tonen, så kunne jeg ryke og reise. Og så spørr hun om jeg ikke var våksen nok til og snakke normalt. Da sa jeg "Voksen!!?? er du som f**n ikke er voksen nok til og legge igjen en lapp!?? Du må jo være ståkk-dom!." Da ble hub litt roligere av seg og spurte hvor mye jeg skulle ha! haha.. "Hvor mye jeg skal ha? Trur du jeg er dum? Jeg skal levere bilen inn til taksering jeg, så sender jeg rekningen til deg vist du ikke tar det på fårsikringa" Snakte med politiet også, for jeg stoler f**n ikke på hun der. Men di sa jeg burde gi henne en tjangs og se om hun betalte. Hadde så lyst og bare mose henne da jeg stod og snakkte me henne!! Grrrr!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 bra du fikk tak i kjerringa. men prøv å skriv bokmål er helt jævli å lese dialekt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 ikke vondt ment, men vær så snill å skriv bokmål. orker ikke å lese hele den teksta der på dialekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 oioioi... hehehe klipp og lim, fra ett lokalt forum... skal fikse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 den bulken var stygg ja... Uhell kan skje, og da er det ikke værre en å legge en lapp med navn og telefonnummer i ruta. Skjønner godt at du ble forbanna. OT: Prøv å ikke skriv dialekt. Sykt irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 skjønner ikke hvordan folk har samvittighet til å gjøre slikt. Greit at man kan få panikk, men jeg nekter å tro at det går ann å bli så panikkslagen at man ikke klarer å tenke på noe annet enn å komme seg vekk. Står jo ikke om livet bare fordi man dunker borti en annen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 haha til og med jeg som kommer ifra rogaland (sola) sleit litt der, mr karmøy.. tjangs morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 (Tuuusen takk til han tjokke på Paul`s Katering) Takk til tjukken på Pauls Katering altså.....er jeg sikker på han setter pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 haha til og med jeg som kommer ifra rogaland (sola) sleit litt der, mr karmøy.. tjangs morsomt haha... ka du seie farr? fatta du kje ka eg skrive? Fikset det jeg: "Now in Bokmål" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 (Tuuusen takk til han tjokke på Paul`s Katering) Takk til tjukken på Pauls Katering altså.....er jeg sikker på han setter pris på. Beklager "trakaseringa" hehe... men tror han tar det humoristisk, om han skulle lese dette (noe jeg tviler på) Fikset det til "han kjekke" jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 hehe... passe på å ikke tråkke på noen tær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 hu dama hadde tydeligvis ikke tenkt å gjøre noe mer med saken, trodde nok hu slapp unna med det. Forstår godt at du ville mose henne, tror jeg hadde gjort det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Nei, for noe dritt.. Bilen som var så strøken. Men lakken er jo ny så dette må fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Der var det redigert ja Bra du ga henne inn, håper det ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå