Gå til innhold

God service på biltilsynet, wtf...

Michael
 Share

Anbefalte innlegg

har aldri hatt noe problemer med bt jeg egentli. har inntryyk av at de fleste er greie så lenge alt er i orden og man viser respekt. men når det først er en som er vrang og vanskelig så blir det blåst opp i skyene overalt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biltilsynet i drøbak er konge!! drar heller dit enn til mysen! var der en gang jeg å og skulle registrere en russebil. men måtte ha underskrift av han og han bodde 30 mil unna. da sa ho bare: vi tar en spansk en, og så var det greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT

men får man bot hvis man blir tatt med senkesett som ikke står i vognkortet?

lurer jeg også på har satt på ny front og bilen er senket fra før, men jeg har ikke tuv papirer på senke settet mitt, kan jeg dra dit uten tuv papirer og vise bilen og den blir godskjent eller må man ha tuv papirer?

er dumt spm men er litt grønn på det området:( :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt hvor? Mest sannsynlig klager de kun på eu-kontroll, og da må du bare få det i vognkortet før bilen blir godkjent. Da krever de jo dokumentasjon, som regel tüv-papirer, samt papirer på hjulstillingskontroll.

Blir du stoppet i teknisk har du jo selvsagt satt senkesettet på to timer tidligere og det verste de kan gjøre er å kreve at du viser bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på mysen er det håpløst! der er det lang kø og de som jobber der sitter bare i tlf. når jeg var der en gang var det en fyr som reiste seg opp og sa, hvis alle hadde brukt like lang tid som dere så hadde alt gått i dass her i samfunnet, så gikk han. jeg fikk lættis! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...