Michael Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Var netopp på biltilsynet i drøbak å viste senkesettet på bilen. Hadde ikke regna med at det skulle gå så bra. Var en halvtime tidlig ute og ble bara vinka rett inn, det hele tok 10 minutter og alt var i skjønneste orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Nesten så det frister å gjøre det om igjen da jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 har aldri hatt noe problemer med bt jeg egentli. har inntryyk av at de fleste er greie så lenge alt er i orden og man viser respekt. men når det først er en som er vrang og vanskelig så blir det blåst opp i skyene overalt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 biltilsynet i drøbak er konge!! drar heller dit enn til mysen! var der en gang jeg å og skulle registrere en russebil. men måtte ha underskrift av han og han bodde 30 mil unna. da sa ho bare: vi tar en spansk en, og så var det greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 bmwhans tok du henne på bakromme da,siden hun var så snill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 De skal jo bare sjekke at alt er i orden, sålenge man har papir på fjærene er det jo null problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 litt OT men får man bot hvis man blir tatt med senkesett som ikke står i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 litt OTmen får man bot hvis man blir tatt med senkesett som ikke står i vognkortet? lurer jeg også på har satt på ny front og bilen er senket fra før, men jeg har ikke tuv papirer på senke settet mitt, kan jeg dra dit uten tuv papirer og vise bilen og den blir godskjent eller må man ha tuv papirer? er dumt spm men er litt grønn på det området:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Tatt hvor? Mest sannsynlig klager de kun på eu-kontroll, og da må du bare få det i vognkortet før bilen blir godkjent. Da krever de jo dokumentasjon, som regel tüv-papirer, samt papirer på hjulstillingskontroll. Blir du stoppet i teknisk har du jo selvsagt satt senkesettet på to timer tidligere og det verste de kan gjøre er å kreve at du viser bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 bmwhans tok du henne på bakromme da,siden hun var så snill det stemmer blir du stoppa uten godkjent senkesett så har du bestilt time til godkjenning:) og viser tuv papirene bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Michael: Var det lang ventetid før du fikk time hos BT? Skulle ha godkjent det samme selv, men her i skien er det flere måneder med venting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Utrolig.... hva blir det neste. Fred på jord eller noe lignende. Bra at det finnes noen fornuftige biltilsyn da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 Ja det var vel over en månes ventetid, men heldigvis viste jeg bile tidlig nok på EU kontrollen så det var ikkeno problem. Faktisk eneste mangelen jeg fikk på PKK var senkesettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Må vel innrømme at mine erfaringer med Biltilsynet også er gode (Tønsberg). Eneste er at jeg har vært ute for en del lange køer i skrankene, men på godkjenning og slikt har de vært bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 på mysen er det håpløst! der er det lang kø og de som jobber der sitter bare i tlf. når jeg var der en gang var det en fyr som reiste seg opp og sa, hvis alle hadde brukt like lang tid som dere så hadde alt gått i dass her i samfunnet, så gikk han. jeg fikk lættis! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå