S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Ser at det ligger noen ledninger under baksetet på min e-34. noen har jo batteriet stående der. Er de ledningene som ligger der kobla rett til batteriet? kan jeg bare koble på ett batteri på de isåfall?
Annesh Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 det spørs veldig da.. om det bare er noen releer og sikringer der, eller om det er tykke +/- kabler som går til batteriet originalt.. har hvertfall batteriet under setet på min e34.. grei pattent det ja
Stonescream Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 under setet på min og, men tror ikke de første modellene hadde dette. Min er 1991, men har sett andre 1991 modeller med batteriet fremme i motorrommet.
weheeE34 Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 batteriet står fremme i min 89 mod, men har opplagt orginal + til under baksetet, med orginal sort koblingsboks, denne bruker jeg på stereo...
S.Arnesen Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 samme som meg det. ligger en tykk svart kablel under baksetet. er snakk om en sen 90modell....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå