Mboy Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Skal ha e36 m3 nå. Men veldig vanskelig og finne en bra, som ikke har gått langt. Og hadde ikke tenk og betale 300 000. Sett over finn og auto db. Men finner lite. Er det virkelig så få til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Hva med å importere fra Sverige eller Tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 ide det, men har liten tid til og drive med sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 En kompis kjøpte seg nettopp en veldig strøken E36 M3 3L 94mod til rett over 200 lapper. Gått 140kkm. Man må tråle alle kjøpesider, legge ut ønskes kjøpt på diverse forumsider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Hva med å importere fra Sverige eller Tyskland? det blir samme tollen og betale uansett om man kjøper fra sverige eller tyskland, sant? finner man en bil til ca 120k, så koster jo mva og engangsavgifter nesten 200k (løsningen blir nok og kjøre på svenske skilter, for min del) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Blir du tatt med å kjøre på svenske/tyske skilter, kan du si hade til bilen din;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Hva med den gt'n som lå til salgs her på forumet netopp til 260k? Er den blitt solgt den kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Utrolig synd at Gt ikke kom i en annen farge. F.eks. BMW sin motorsportfarge hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Er selv på leting etter E30 M3, men finner ikke noen, ringte på en i dag å den var solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 det blir samme tollen og betale uansett om man kjøper fra sverige eller tyskland, sant? finner man en bil til ca 120k, så koster jo mva og engangsavgifter nesten 200k (løsningen blir nok og kjøre på svenske skilter, for min del) Blir samme tollen ja, men bilene er vel kanskje i utgangspunktet billigere i tyskland? Å kjøre på svenske skilter er ikke å anbefale, om du ikke er svensk statsborger med adresse i sverige. Den bota er lite gunstig. (Minimum det det koster å tolle inn bilen) og da har du fortsatt ikke norske skilter på den så da er det vel bare å punge ut tollen IGJEN... Kjøre på prøveskilter av klistremerketypen er heller ikke å anbefale. Kun i forbindelse med transport og kun 1 i bilen om jeg ikke tar feil... Men du burde jo komme et godt stykke på vei med 300k da! Er nok bare å være tålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 ":35kdlwn8]Men du burde jo komme et godt stykke på vei med 300k da! Er nok bare å være tålmodig! Ja hadde det ikke vært for at han skrev : Og hadde ikke tenk og betale 300 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Kjøp en ombygget en...eller forespør et firma som driver med slikt om ombygg. Send en mail til SSperformance , de har jo bygget om utallige sånne. post@ssperformance.no kan de sikkert bygge en etter dine spesifikasjoner. Klart det koster litt men da får du akkurat hva du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 ":yjwor6f6] det blir samme tollen og betale uansett om man kjøper fra sverige eller tyskland, sant? finner man en bil til ca 120k, så koster jo mva og engangsavgifter nesten 200k (løsningen blir nok og kjøre på svenske skilter, for min del) Blir samme tollen ja, men bilene er vel kanskje i utgangspunktet billigere i tyskland? Å kjøre på svenske skilter er ikke å anbefale, om du ikke er svensk statsborger med adresse i sverige. Den bota er lite gunstig. (Minimum det det koster å tolle inn bilen) og da har du fortsatt ikke norske skilter på den så da er det vel bare å punge ut tollen IGJEN... Kjøre på prøveskilter av klistremerketypen er heller ikke å anbefale. Kun i forbindelse med transport og kun 1 i bilen om jeg ikke tar feil... Men du burde jo komme et godt stykke på vei med 300k da! Er nok bare å være tålmodig! jeg har svensk samboer, så bilen skal stå på henne! (vognkort og forsikring) men da er vel reglene slik at hun må være med i bilen, til en hver tid?! noen som vet noe om dette? btw: er ikke meningen og stjele topicen her! ble bare sånn.. sorry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Hun kan nok ikke bare sitte på. Hun må kjøre, men DU kan jo sitte på (Nå er jeg ikke 100% sikker, men mener det er slik...) Tore Diesel: hmm! Ser ut som jeg gikk glipp av en IKKE der i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Hva med denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1466397;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå