Espen M33 Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Prisen stemmer faktisk.Ellingsen har vært å sett på den. Hva er det som er galt da? En 95 modell med den kilometerstanden til 180.000,- må jo være et meget bra kjøp om bilen er i grei stand. Dette er vel en amerikansk m3 med "strikk motor"? Aha, det forandrer saken. Det så jeg ikke. Hvordan ser du det? Jeg ser det ikke, men fikk det fortalt (som du kanskje ser ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Prisen stemmer faktisk.Ellingsen har vært å sett på den. Hva er det som er galt da? En 95 modell med den kilometerstanden til 180.000,- må jo være et meget bra kjøp om bilen er i grei stand. Dette er vel en amerikansk m3 med "strikk motor"? Aha, det forandrer saken. Det så jeg ikke. Hvordan ser du det? Jeg ser det ikke, men fikk det fortalt (som du kanskje ser ) dumme meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Kjente igjen bilen, har vært oppe før den der tror jeg. Blir liksom ikke helt fullblods med den motoren, men prisen er jo grei. Vil tro at få som vil ha m3 nøyer seg med den versjonen, derfor sliter han med å selge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 det er tatt karoseri bytte på den! Derfor den er billig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå