sgrevskott Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 har ikke vært borti e28, men kommer aldri til å gjøre noe lignende med e34.. så inn i satan mye ledninger! har også oppgradert til stor kjørecomputer og lagt inn aircontition:) blir fint å få bilen på veine til helgen:D
jensemann23 Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 har du lagt inn AC sier du?Kan du fortelle litt om det?vanskelig/dyrt? Og hvor fikk du 4x el.vindu til 1500 kroner?? Koster jo 2200 for 2 på schmiedmann..
sgrevskott Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 Jeg kjøpte delebil i tyskland med 4* elvinduer og ac:) så hadde alle delene fra den.. skulle jo bytte motor uansett.. da var det å koble fra alt på det gamle, og koble opp alt på nytt.. har brukt veeeldig mange timer i garasjen, men det har jo litt med at eg la inn ny motor, og helt nytt El nett.. du må nok ut med motoren for å få lagt det opp, for det er ganske trangt! lykke til hvis du skal prøve:) Sverre
Johnny Bravo Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 jeg har fire vindusheiser til e36 sedan om det er noen som er interresert? Jeg har også alle kontaktene som går på heisene og alle kontaktene som går på bryterne. men ledningen imellom har jeg desverre ikke. alle bryterene har jeg. har også fire dørtrekk i svart og mørkegrå og det bryterpanelet rundt girspak, om det er interresangt. selger alt for en tusenlapp + eventuelt frakt..
mrbatnes Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 jeg har fire vindusheiser til e36 sedan om det er noen som er interresert?Jeg har også alle kontaktene som går på heisene og alle kontaktene som går på bryterne. men ledningen imellom har jeg desverre ikke. alle bryterene har jeg. har også fire dørtrekk i svart og mørkegrå og det bryterpanelet rundt girspak, om det er interresangt. selger alt for en tusenlapp + eventuelt frakt.. solgt! sender deg PM
knut_olestad Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 har du lagt inn AC sier du?Kan du fortelle litt om det?vanskelig/dyrt? Og hvor fikk du 4x el.vindu til 1500 kroner??Koster jo 2200 for 2 på schmiedmann.. Kjøpte dem privat
Dirty Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 jeg har komplett fra en coupe vis noen er intr
jensemann23 Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 solgt! sender deg PM Solgt til meg;)
mrbatnes Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 solgt! sender deg PM Solgt til meg;) får vel lete videre jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå