S.Arnesen Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 har en e34 til salgs. november 1990 mod. *24v *orginalt gått 268000 *bytta motor *brilliant rot *ingen tikking i motor. skulle egentlig selge til 26000, men går for 22000 på grunn av at demperene begynner å bli slitne... kan det være av interresse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Kurant innbyttebil det, men vi har jo et geografisk problem. Har du forslag til løsning så kan det være interressant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 fant ut det jeg også se. brått 175mil nesten imellom... tenkte åkanskje ta en hytte tur, men så fant jeg ut at det bare var halveis... hehe fortsatt ett lite stykke fra trondheim til tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 fant ut det jeg også se. brått 175mil nesten imellom... tenkte åkanskje ta en hytte tur, men så fant jeg ut at det bare var halveis... hehe fortsatt ett lite stykke fra trondheim til tromsø Ja, det er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 synd det der. muligheten er jo da at vi møtes ett sted mellom trondheim og tromsø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Når skal du dra da? Send meg en PM så kan vi snakkes mer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 må se ann litt. holder på å flytte ut, så jeg tør ikke love noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben N Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Se PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Har svart deg på PM Preben PS Stresser ikke så mye med salg akkurat nå, fikk en gledelig nyhet ang personlig økonomi i dag så med mindre noen gir meg 60k uten diskusjon blir nok bilen stående. Men for all del, fortsatt til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Kan gjerne bytte i 316 eller 318 touring da jeg kommer til å pendle endel i fremtiden. Eller en eller annen dieselbil hvis noen har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Har en auda 80 1,9 tdi 93/94mod, vess du bynne å bli desp Kunne gjerne ha tenkt mæ biln din så Kan godt betale i mellom PLEEEEEEEEEEEASE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Har en auda 80 1,9 tdi 93/94mod, vess du bynne å bli desp Kunne gjerne ha tenkt mæ biln din så Kan godt betale i mellom PLEEEEEEEEEEEASE Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg