Gå til innhold

e 36 325i selges snarest 50 000 BILLIG! SOLGT!!!


Robin_Isak
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag når jeg skulle vise bilen kjente jeg at jeg angret litt. Spesielt etter å ha satt på plass en litt urutinert motorsyklist som bare måtte passere meg :D Sinnsykt morsom bil å ha på alle måter. En dag skal jeg ha en slik igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte en kar fra en plass sørpå i dag og kom med følgende setning; Hvor mye er du villig til å gå ned hvis du ikke får solgt i morgen? Jeg svarer; Gå ned, er du gal? Så kommer han med følgende gullkorn; Men jeg må jo dra helt fra Fredrikstad!

Som jeg også sa til karen, hvis ingen vil ha denne bilen for latterlige 50k smører jeg den inn i fett og lagrer den i 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha 8)

Jeg var litt kynisk på slutten, vet ikke om dere syns det var dårlig gjort. Kan fortelle det kort. Han ene som var å så på bilen sa han ville ha den men måtte ordne finansiering først. Jeg sa jaja, fiks bare du. Så gikk det flere dager og fikk beskjed om at finansene var i orden på fredag. I går kom det en kar med et betraktelig høyere beløp enn 50k og stakk i handa mi og jeg aksepterte. Han som egentlig skulle ha bilen ble selvfølgelig sur, noe jeg skjønner, men det sto først til mølla i annonsen og det ville jo være å gi bort penger hvis jeg ikke hadde akseptert det siste budet.

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm Da skulle du informert kjøper om at du solgte bilen dersom det kom andre bud...fikk han sjanse til å by over??

Jævli kjipt for han som har brukt tid og penger på å ordne finansiering... koster faktisk noen kroner å låne penger..

En muntlig avtale er jo bindende!!

Hadde blitt sjikkeli forbanna iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm Da skulle du informert kjøper om at du solgte bilen dersom det kom andre bud...fikk han sjanse til å by over??

Jævli kjipt for han som har brukt tid og penger på å ordne finansiering... koster faktisk noen kroner å låne penger..

En muntlig avtale er jo bindende!!

Hadde blitt sjikkeli forbanna iallefall...

Avtale og avtale.... Har ikke lovd noen noe som helst, men sa at han fikk prøve å skaffe penger.

Har brent meg så mange ganger på folk som sier de skal ha bilen, så har jeg avvist alle andre også ringer de og sier finansieringen ikke gikk likevel.

Stigmeister- Bilen gikk til Harstad ja :D Kjøper får selv stå frem hvis han/hun vil 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha 8)

Jeg var litt kynisk på slutten, vet ikke om dere syns det var dårlig gjort. Kan fortelle det kort. Han ene som var å så på bilen sa han ville ha den men måtte ordne finansiering først. Jeg sa jaja, fiks bare du. Så gikk det flere dager og fikk beskjed om at finansene var i orden på fredag. I går kom det en kar med et betraktelig høyere beløp enn 50k og stakk i handa mi og jeg aksepterte. Han som egentlig skulle ha bilen ble selvfølgelig sur, noe jeg skjønner, men det sto først til mølla i annonsen og det ville jo være å gi bort penger hvis jeg ikke hadde akseptert det siste budet.

Hva syns dere?

Jeg hadde nok gjort akkurat det samme som deg. Bilen er ikke solgt før du har pengene i handa som sagt før her, og du hadde ingen garanti for at han skulle ha bilen. Har selv brent meg på folk som sier de"skal ha", men som aldri dukker opp. Så jeg syns du gjorde helt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...