Mack10 Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 Har nå fått meg noen CCFL ringer fra ebay og lurer på 3 ting.. Ser det er en pluss og en minus kontakt på hver av inverterene. Hvor skal disse kobles!? Går det og bruke tyvstrøm eller må jeg kappe ledninger og lodde!? Og hvordan gjør man det med venstre pære!? Tenker da på hvordan man monterer en motstand og hvor man får kjøpt denne!? Og en ting til.. Er det mulig og koble det til cupè lyset også!? Tenker da på at lysene fader ut sammen med cupè lysene når jeg går fra bilen og låser den.. Takker for svar!! Arne
Mack10 Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 Må vel være noen "elektrikere" som har litt peiling på dette vel!?
S.Arnesen Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 kobler de på de ledningene som er på parklyset dit fra før. Har inntrykk av at det er det vanligste
borte Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Har nå fått meg noen CCFL ringer fra ebay og lurer på 3 ting..Ser det er en pluss og en minus kontakt på hver av inverterene. Hvor skal disse kobles!? Går det og bruke tyvstrøm eller må jeg kappe ledninger og lodde!? Og hvordan gjør man det med venstre pære!? Tenker da på hvordan man monterer en motstand og hvor man får kjøpt denne!? Og en ting til.. Er det mulig og koble det til cupè lyset også!? Tenker da på at lysene fader ut sammen med cupè lysene når jeg går fra bilen og låser den.. Takker for svar!! Arne Du må nok koble ringene til Parklysene på bilen.. Kobler du til kupèlyset, må du jo kjøre med kupèlyset på dersom du vil ha lys i ringene.. Men jeg likte idèen din om at angeleyes`ene fader ut.. Du kjøper bare en "tidsforsinker" (12V) som du kobler i mellom ledningene.. ..Det skal jeg prøve!
Mack10 Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 Høres spennende ut Gi meg en lyd når du har gjort det da!? Åssen gikk det med hai finnen!? skulle få bilde av deg..!! hehe
Lars Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Mine angeleyes er kobla både til parklysa og interiørlysa så når jeg låser opp bilen fader di inn, og fader ut når jeg låser bilen. Kan likevel overstyre de slik at de lyser som parklys med bryteren.
borte Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Mine angeleyes er kobla både til parklysa og interiørlysa så når jeg låser opp bilen fader di inn, og fader ut når jeg låser bilen. Kan likevel overstyre de slik at de lyser som parklys med bryteren. Tøft! DET skal jeg også prøve..
Mack10 Skrevet April 26, 2007 Forfatter Skrevet April 26, 2007 Fortell fortell!! hvordan gjør man dette!? Var dette jeg også tenkte og få til!! :D
Lars Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 hehe.. det var lagt opp til det på de angeleyesa jeg kjøpte.. Predator Chromium heter de.. Er bare et relé med kabler til å koble til parklys som vanlig, og i tillegg en som jeg tok gjennom torpedoveggen og kobla til fotbrønn-lyset. eller egentli vet jeg ikke helg hvordan det funker:p kan ikke bare vere et vanlig relé?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå