E30m5t Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Ønsker pris på motor samt drivlinje, skal monteres i e30 så alt av deler som må til er også intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30m5t Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 Ingen som har noe sånt? Kan også ta andre m3- motorer, men ser helst m5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Hvorfor ikke bygge av m5 3.6?Skal vistnok være en med solid motor.Billigere ved innkjøp er de vel også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Var ikke lenge siden jeg så S38B38 drivpakke med motor og girkasse for rundt 40 000kr på Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30m5t Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 Hvorfor ikke bygge av m5 3.6?Skal vistnok være en med solid motor.Billigere ved innkjøp er de vel også. Bare jeg finner Er litt det samme bare jeg får tak i... Får sende mail til koed da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 disse går mellom 30 og 40k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 intr i å kjøpe min kansje?? jeg har en komplett m5 3,6l som jeg vurderer å selge i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30m5t Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 intr i å kjøpe min kansje??jeg har en komplett m5 3,6l som jeg vurderer å selge i deler. Ja det vil jeg si jeg er... Info om bilen? - Hvor holder du til henn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Hvis du ringer Helge Vik i skien, så kan sikkert han klare å fiske frem en motor til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30m5t Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Hvis du ringer Helge Vik i skien, så kan sikkert han klare å fiske frem en motor til deg. Helge vik sa ikke meg stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Hvis du skal overlade en sånn motor,så er det jo like greit å kjøpe den i deler,som hans328i har feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 intr i å kjøpe min kansje??jeg har en komplett m5 3,6l som jeg vurderer å selge i deler. hva forlanger du for denne? hvorfor er den i deler? kan godt svare på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 intr i å kjøpe min kansje??jeg har en komplett m5 3,6l som jeg vurderer å selge i deler. hva forlanger du for denne? hvorfor er den i deler? kan godt svare på pm. BILEN ER IKKE I DELER, ( jeg har en komplett m5)MEN JEG LURER PÅ Å IKKE SELGE BILEN KOMPLETT, DA DET IKKE ER BETALT AVGIFTER FOR DEN!!! beklager at jeg måtte ta en setning med caps lockèn på Men hvor mye kan jeg forvente å få for motor etc?? har gått 150,000km og er helt strøken.. ikke trimmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 ok. da skjønner jeg. trodde motorn var i deler jeg. men skal tenke litt på det så mulig jeg kommer med et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Hvis du ringer Helge Vik i skien, så kan sikkert han klare å fiske frem en motor til deg. Helge vik sa ikke meg stort Da bør du sjekke ut denne linken, han vet nok alt du trenger vite + mye mer:) http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.p ... 1f1eee72f9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå