BmMm3 Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 Dama har tatt med seg bilnøklene på tur, og jeg holder på å legge anlegg opp i E46'en min.. bilen står i garasjen, og ruta er nede så jeg kommer inn i bilen, men den er låst.. og jeg får ikke opp dørene ved å trykke på knappen som sitter i midtkonsollen.. Er det noen triks åssen man får opp dørene?? Har fri fra jobb nå, så jeg har endelig tid til å legge opp anlegget i bilen, men er avhengig av å gå opp bildørene, og dama kommer ikke hjem før om 2 uker og er langt nede i India, og posten bruker jo 3 uker opp hit ;( Noen, hjelp ?? Som sagt, knappen i midtkonsollen vil ikke låse opp bilen.. sikkert av sikkerhetsmessige grunner..
Sath Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Hehe, dette problemet fikk jeg også da jeg har en slik nøkkel som automatisk låser dørene etter en stund. Kom ingen vei, og måtte bare vente til nøkkelen dukket opp igjen. Krysser fingrene for at du er heldigere!
iittala Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Kjøpe ny nøkkel? (Fungerer ikke dersom bilen står i dama sitt navn..)
soft-ice Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Kjøpe ny nøkkel? (Fungerer ikke dersom bilen står i dama sitt navn..) Får ikke ut nøkkel uten vognkort og dette ligger vel i bilen
///MoePower Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Kjøpe ny nøkkel? (Fungerer ikke dersom bilen står i dama sitt navn..) Får ikke ut nøkkel uten vognkort og dette ligger vel i bilen Men sier han ikke at han kommer inn den ene ruta da Les hele før du komenterer andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå