Eika Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 se på luftinntakene i panseret, se på de gule frontlysene og til info så viste de endel GIS klipp på tv'n som sto på standen der de hadde den bmw'n men ikke skyt meg hvis jeg tar feil... men har mine tvil om atte de viser film av en annen m3 kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 likner fælt på den m3'en som har vært på gatebil på rudskogen... liker det de skriver i introen Special guess appearence by The Swedish policedepartment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Den hvite der er eid av en nordmann, og er omlakkert fra dakargul(?). Denne har aldri vært sølvfarget som GIS-bilen er. Carbonpanseret er et standard Vorsteiner panser som flere folk har. (Mer vanlig i statene da). Begge bilene er forøvrig helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 [space]: Er du sikker på att han er nordmann? Han jobber i Norge, men jeg er rimelig sikker på att han er svensk. Han bor rett over grensen v/Ørje. Det stemmer att bilen var dakargul II før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 ok. Hadde intrykk av at han var norsk, men kan godt hende du har rett! Bilen står vel også på svenske skilter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Ja, den er svenskregistrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 [space]: Er du sikker på att han er nordmann? Han jobber i Norge, men jeg er rimelig sikker på att han er svensk. Han bor rett over grensen v/Ørje.Det stemmer att bilen var dakargul II før. Kom E46 i Dakargul? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Slik så bilen ut før den ble ombygd/lakkert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Han er norsk og jobber på Tine et sted rett over norskegrensa. Er iaf det jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 [space]: Er du sikker på att han er nordmann? Han jobber i Norge, men jeg er rimelig sikker på att han er svensk. Han bor rett over grensen v/Ørje.Det stemmer att bilen var dakargul II før. Kom E46 i Dakargul? bilder? Her er et bilde av den. Her har dere tråden om den på zatzy: http://www.zatzy.com/showthread.php?t=2 ... ght=E46+M3 Står at han bor i Värmland, Sverige. Da stemmer det nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Han er norsk og jobber på Tine et sted rett over norskegrensa. Er iaf det jeg har hørt. Vet ikke om han jobber på Tine men mener jeg leste på e46fanatics at han er sveiser. No sånn "spesialsveising". Han jobbet hvertfall MYE og tjente fett på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 samme med ghostrider.. ALLE vet hvem det er, men man må ta de mens han råkjører.. hvem er han da? Der er bilder ihvertfall.. Husker ikke helt hva han het, men har laga topic på bike.no der jeg spør om hva han heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 ble han ikke tatt en gang ? så ett klipp på youtube der snuten tok han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Har sett den selv, men mener det var en arrangert greie. Virker egentlig som en litt dustete lov... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Det var ikke HAN som blei tatt.. Det ser man på kjørestilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå