Dehghan Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Leste noe her inne ang eiker motorshop, veldig mye negativt om de, folk som hadde fått levert oppripa felger og felgene var ikke slik som forventet, jeg tenkte å bestille der ifra, men ble veldig skeptisk. Greit hvis noe kan skrive litt om erfaringene sine med eiker, både positive og negative. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Var det ikk en liknende tråd om eiker for et par dager siden. Tråden om oppripte felger er nok min. jeg mottok det fra eiker. Har hjula enda. strøkne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 Ja kom over noe angående det ja, men fant ikke tilbake til den tråden, hehe. Men hva skjedde siden felgene var skadet? Ville du anbefale meg å handle felger der.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 Ingen som kunne tenkt seg å hjelpe til litt, veldig usikker på om jeg skulle bestille felger fra eiker eller ikke. Hvis det er crappy er det jo bortkastet penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Har kjøpt effektanlegg og litt div greier der.. Bare positivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... ight=eiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Eg kjøpte felger med dekk derfra og er fornøgd. Har ingenting negativt å si om eiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 har felger fra eiker, cromelakken har flassa av i store flak på alle felger.. ikke veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 jeg og fikk opripet felg fra eiker. ikke er de noe hyggelige å ha med å gjøre når man reklamerer heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Fikk nylig feil senkesett av de, og får ikke svar på klagemail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 kjøpte et senkesett fra de i 2005. Gikk greit det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå