Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke lett å slappe av med hånden din stadig på låret mitt og deeeeet blikket ditt vet du Kjetil.

Morsomt å oppleve autobahn i Norge på vei hjem i følge med deg i går!

Har nok en viss sammenheng med endorfin-prosjektet ditt ;)

Eller kanskje du hadde glemt å skru igjen feromon-flaska?

Jeg hadde noe greier i displayet som sa: "VMax 218,6" når du sto langs veien der...

Må sjekke opp hva det betyr.

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg hadde noe greier i displayet som sa: "VMax 218,6" når du sto langs veien der...

Må sjekke opp hva det betyr.

Jeg stor vel streng tatt ikke langs veien når du passerte meg. Kjørte i vel 140 jeg da. :)

Skrevet
Hvor mange ble det som betalte totalt Gunnar?

Eller med andre ord,klarte bimmers å gå i pluss på dette treffet?

Håper det ble noen kroner for Gunnar på dette. Jeg er iallefall kjempe fornøyd med treffet :)

Skrevet
Hvor mange ble det som betalte totalt Gunnar?

Eller med andre ord,klarte bimmers å gå i pluss på dette treffet?

Det endte i pluss. :)

Jeg har ikke fått dratt frem listene over deltakerne, men tror vi havnet på 56-57 betalende biler, totalt var det nok rundt 64 biler som deltok på kjøringen. Enda flere folk, da mange biler var delt over flere førere.

Det som ihvertfall er sikkert er at det hele gikk i pluss med mindre Rudskogen har noe å fakturere oss for. Det håper jeg ikke de har, for tilbakemeldingene jeg har fått så langt var meget bra. Vi måtte jevne ut litt i noen sandfeller, og fjerne bremsevæske etter en deltaker som slapp det rett ut på asfalten i depot. Det var det de nevnte, ellers var det bare positivt.

Skal betale for refleksvester og litt annet småplukk, men regner med det ender 2-3 lapper i pluss. Synd det ikke var strålende sol - da tror jeg vi hadde blitt enda flere! Uansett er det viktige at det går rundt - ikke inntjeningen, så jeg er fornøyd! Folk fikk ihvertfall kjørt det de maktet..

Skrevet
Slapp ut bremsevæske i depot?? Var det med hensikt eller lekkasje? Mens han sto i kø liksom?

Nå var jeg ikke oppi situasjonen, men såvidt jeg skjønte på han ene vaktmesteren så bytta han bremsevæske, og lot det gå rett på asfalten i stedet for å bruke en flaske. Det var ikke i køen, men på parkeringen. Hele asfaltområdet kalles depot.

Skrevet

Jeg må også hive meg på her og takke for et kjempebra treff! Jeg storkoste meg på banen (min første tur på bane). Synes alle var høflige og slapp meg forbi (ja jeg kjørte faktisk fortere enn flere enn jeg hadde forventet) og imponert over hvordan bilen min oppfører seg med alt standard. Kjørte jo i tillegg på 205/55-16 Michelin Primacy så det slapp litt i svingene og pep voldsomt. Litt lite igjen av venstre forhjul selvom de var helt nye :)

Dette var jaggu moro! Gleder meg vilt til neste helg.

Takk Gunnar for at du gidder å gjøre dette! Jeg, og mange med meg, setter stoooor pris på dette! Melder meg som flaggvakt neste gang! Må gi noe tilbake til noen som orker å dra i gang slikt.

Skrevet

Ca///e: Kjørte jo ganske friskt du!

Du hadde noen gode kontrasladder inn i langsvingen etter svingen forbi depotstrekka så jeg :)

Skrevet

Ca///e, takk for det! Flaggvakter var faktisk det største problemet. Måtte "megle" hele dagen for å fylle vaktene, på tross av at jeg hadde en god liste på forhånd. Ikke alle møtte opp.

Uansett, med så mye kjøring det ble på hver i går, så tror jeg ikke det er noe problem å ta en omgang flaggvakt for de fleste. Men vi kan jo se, blir det flere treff så kan det tenkes at det er mulig å finne noen unggutter med litt bilinteresse det kan gå an å lære opp, og kanskje betale noen hundrelapper for at de tar flaggjobben. Det hadde gjort ting mye enklere, og om det så blir en 50-lapp ekstra på hver, så burde ikke det være noe problem. Det er bare det å finne en god løsning. Flaggvaktene kan ikke være for unge - og det aller beste er de som har kjørt en del bane selv.

Når det gjelder deg og bilen din, så var det flere enn [space] som la merke til tempoet ditt. Syntes det gikk utrolig raskt med deg til å "bare" være en 320i, man har jo tross alt en viss følelse av at en E90 trolig veier en del. Klokka du noen runder?

Ellers synd at jeg på ingen måte fikk hilst på alle! Noen nye bekjentskaper ble det denne gangen også, men altfor få! Vi må få til noe sosialt igjen snart. :)

Skrevet

Får vel også takke for et kjepmefint treff. Hadde det veldig morro, og håper absolutt det blir flere slike treff. Fikk noen runder på banen men måtte gi meg litt tidligere enn jeg hadde tenkt pga var slutt på bremseklosser, gikk hardt ut over de.

Skrevet

En annen som satset skikkelig var han med den røde e36 sedanen. Hva slags motor satt i denne?

Den gikk hvertall fortere enn jeg ville gjettet på forhånd!

Han var faktisk en av de få som lå brei rundt hele langsvingen, og kjørte styggfort ellers også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...