Gå til innhold

Invitasjon til banekjøring 18. mai på Rudskogen Motorsenter!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

ID4K3518.sized.jpg

Foto: Andreas Kristensen, bimmers-treff september 2006

Ja, da er vi endelig klar med en offisiell invitasjon og forhåndspåmelding til det kommende bimmers-banetreffet på Rudskogen Motorsenter i Østfold!

Vi håper flest mulig melder seg på og betaler på forhånd, slik at vi har oversikten over hvem og hvor mange som kommer.

Vi søker folk som kan idealsporet på Rudskogen godt, og kan være villige til å vise og fortelle andre om dette i en bil med 4-5 personer. Kjegler for tangeringspunktene vil stå ute. I tillegg har vi fortsatt behov for flere som kan tenke seg å ta en omgang som flaggvakt. Trolig er det snakk om ca. 1.5 time. Man trenger ikke forkunnskaper for dette, og det er dessuten en super fotomulighet!

Link til forhåndspåmelding og invitasjon med masse praktisk informasjon:

http://bimmers.no/statisk.php?id=banekjoring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var en smule stiv pris synes jeg, når bmwccn har todagers treff betaler man 600 for begge dagene... Men men. Hvis man melder seg som flaggvakt i 2 timer, får man noe rabatt på kjøringen da? Siden dere skal dele opp i heat osv, hvem skal foreta den oppdelingen? Vil jo bli mindre kjøring for de som har kjørt mye på bane før totalt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en smule stiv pris synes jeg, når bmwccn har todagers treff betaler man 600 for begge dagene... Men men.

1. Du har allerede betalt 400,- årlig til BMWCCN.

2. Baneleien på Rudskogen har steget betraktelig fra i fjor.

3. En søndag er kun 5 timers banetid, en hverdag er 8 timer, så det er begrensa hvor mye mer en får kjørt på en helg.

4. En hverdag er dyrere enn en søndag.

5. Det er strengere støykrav i helger og på kvelder.

6. trackday.no, NSK (sportsvognklubben), osv. tar 800,- for kveldskjøring! Du kan jo møte kl. 17 i stedet om du vil, og betale NSK (som skal etter oss) 800,- for i underkant av 4 timer i stedet for 500,- for 8... :roll:

Prisen er primært satt for å gå i null (og kaanskje ha noe å gå på til et evt. senere treff). Denne gangen har jeg forhåndsbetalt alt fra egen lomme (22 lapper), og går rundt med risiko for å tape disse pengene om ikke nok folk møter opp, eller noen ødelegger et eller annet. Og dette trolig uten at å ha bil til kjøringen selv. Hvis du vil ta dette på deg neste gang skal du gladelig få lov til det. Jeg har ikke millionkontoen til BMWCCN i bakhånd.

Siden dere skal dele opp i heat osv, hvem skal foreta den oppdelingen? Vil jo bli mindre kjøring for de som har kjørt mye på bane før totalt sett.

Kategorien bestemmer deltakerne selv. Primært havner de som går på utvidet førermøte i nybegynner-gruppen, og får prøve seg litt på banen uten å bli kontinuerlig torpedert bakfra.

Når det gjelder kjøremengden; Som det står er det snakk om noen heat helt i starten, og så kontinuerlig kjøring, i år som i fjor. Det betyr maksimal kjøring på alle, med mindre du har til hensikt å fortsette tversparkeringene dine i slakteren. 8)

Når det gjelder rabatter, så skal vi ihvertfall få til en god deal for de som skal hjelpe til som instruktører.

Mer grining vil jeg ikke høre.

Ser bra ut, gleder meg.

Men det er ikke noen øvre grense på forhåndspåmeldinger? Drøyer litt mtp på litt slitedeler som må byttes.

Godt å høre at noen gjør det også! :)

Det blir ikke øvre grense på forhåndspåmeldinger med mindre vi når helt opp til øvre grense for dagen totalt sett. Du får følge med her inne, så får du nok noen hint dersom det skulle nærme seg påmeldingsstopp.

Foreløpige påmeldinger:

1. Ellingsen

2. sh0rty^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en smule stiv pris synes jeg, når bmwccn har todagers treff betaler man 600 for begge dagene... Men men. Hvis man melder seg som flaggvakt i 2 timer, får man noe rabatt på kjøringen da? Siden dere skal dele opp i heat osv, hvem skal foreta den oppdelingen? Vil jo bli mindre kjøring for de som har kjørt mye på bane før totalt sett.

På årets treff i regi av Bmwccn vil prisen for begge dagene være 800.-dette p.g.a økt baneleie.

Forøvrig ser jeg frem til 18mai :wink: flott tiltak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg meldt meg på og overført kr 500...

Jeg kommer til å ha med madammen og 2 kompiser også!

De sitter på med meg til treffet og skal ikke kjøre selv..

Betaler for de når jeg kommer frem ikke sant? (Har som sagt ikke overført penger for de nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel fiksa meg fridag nå! Så, rimelig sikker på at jeg kommer ;)

trenger dere no hjelp på morran eller noe, så kan jeg sikkert kjøre med dere samtidig opp dit?

i år skal jeg fikse olje før jeg kjører opp! 8) og må få bestilt den hjelmen snart! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt på og betalt. Gleder meg!

Da er det bare å håpe på "lettskyet, pent vær". 8)

Er jo tilogmed gamlebilen min på toppen her, så jeg kan jo ikke annet enn å være med. Hehe...

Edit: Må bare si at jeg virkelig er imponert over opplegget her. Både entusiasmen og profesjonaliteten. Bra! :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig ikke lov å komme med noen spørsmål uten at det regnes som "grining", hehe ?

Ja, jeg tverra i slakteren, det hadde du også gjort med 4 stk gåene dempere :)

Hva det har med denne tråden og gjøre, er uvisst..

Men ja, jeg gleder meg også selvfølgelig! Trodde du noe annet Gunnar? :)

PS: visste ikke at baneleien hadde økt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder kjøremengden; Som det står er det snakk om noen heat helt i starten, og så kontinuerlig kjøring, i år som i fjor. Det betyr maksimal kjøring på alle, med mindre du har til hensikt å fortsette tversparkeringene dine i slakteren. 8)

Er det slik at man kjøre "hele" tiden hvis man betaler de 500,-?

For, jeg kan regne med at mine trommelbremser blir deilig varme etterhvert, samt at det kommer til å gå litt hurtigere på slitedeler enn normal kjøring.. Ja, jeg vet det koster å ha bil, etc etc, men jeg er ikke slik at jeg bytter bremseklosser tre ganger i året fordi de slites ut pga aktiv kjøring ;) Misforstå meg rett.

Blir det slik at, hvis jeg ser for meg.. tja.. 1 times kjøring, at jeg da dra enten hjem eller utenfor området (pga dårlig plass)? Evt etter endt flaggvakt(er) etter der igjen? :?

Skjønner jo hvis det virkelig blir dårlig plass..men...allikevel..

Noen som forresten vet om steder man får lånt hjelm? Jeg kjenner dessverre ingen kvisete tenåringer, eller har hatt bruk for slikt utstyr før ;)

man også anskaffe balaklava?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at man kjøre "hele" tiden hvis man betaler de 500,-?

For, jeg kan regne med at mine trommelbremser blir deilig varme etterhvert, samt at det kommer til å gå litt hurtigere på slitedeler enn normal kjøring.. Ja, jeg vet det koster å ha bil, etc etc, men jeg er ikke slik at jeg bytter bremseklosser tre ganger i året fordi de slites ut pga aktiv kjøring ;) Misforstå meg rett.

Blir det slik at, hvis jeg ser for meg.. tja.. 1 times kjøring, at jeg da dra enten hjem eller utenfor området (pga dårlig plass)? Evt etter endt flaggvakt(er) etter der igjen? :?

Skjønner jo hvis det virkelig blir dårlig plass..men...allikevel..

Noen som forresten vet om steder man får lånt hjelm? Jeg kjenner dessverre ingen kvisete tenåringer, eller har hatt bruk for slikt utstyr før ;)

man også anskaffe balaklava?

Selvsagt kjører man så mye eller lite som man vil.

Balaklava er vel fritt om du bruker eller ikke,vil tro det eneste ekstra sikkerhets utstyr du trenger,som ikke finns i bilen,er hjelm.

Hjelm er vel også nesten en investering som koster ca 100 kroner i året hvis man bare skal ha en billig en som er grei å bruke til banekjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...