Odlaen Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 jeg fikk nettopp igjen toppen fra overhaling. Pris: 11500;- 8 stk nye eksosventiler, 8 slipte innsugsventiler, planing av topp, slipesett, 16 stk nye ventilløftere (hydrauliske). Pinbolter. Motorspesialisten Bryne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Høres gøy ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 bytt motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Skulle heller ha brukt de 11000 til og kjøpt deg en skikkelig bmw motor. En 325 for eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 ja, det må du jo gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 og automat;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Oioioi... aldri om jeg ville brukt så mye på en 318is motor. Du kunne fått en helt grei 325i motor til den prisen.. Men, men.. nå vet du hvertfall at toppen din er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Så kommer vel topp pakning+ diverse i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 beste hadde vel vert å kjøpt brukt motor,men hvis denne ikke har godt så langt er jo det beste å fikse...kjøpe større motor så må du bytte alt på bilen nesten å da blir det en del dyrere også må man få det godkjent.er ikke så smart å kjøre med en bil som ikke er godkjent,kjedelig å kjøre å drepe et menneske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Kan du fortelle meg hvordan du klarte å bomgire så saftig da? Ja, invester pengene i automat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 kjedelig å kjøre å drepe et menneske... Jeg vil påstå det er småkjedelig uansett om bilen din er godkjent eller ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 kjedelig å kjøre å drepe et menneske... Jeg vil påstå det er småkjedelig uansett om bilen din er godkjent eller ei.. JA.....uansett ein trasig ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 så klart..det jeg mener er å tenke sikkerhet før hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 så klart..det jeg mener er å tenke sikkerhet før hk Trur både eg og Gunnar skjønte kva du meinte.....men me ville missforstå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå