Gå til innhold

da va d hælg landkrabba!

drdiablo10
 Share

Anbefalte innlegg

jupp da e d hælg å æ e så heldig å e på smutthullet å fiske ræka ha vorri på havet i ei måne no i dag, så no begynne æ å sjå slutten på dein turn her å. siste tur me dein båten her no, dein e sælt t island!hrmf!! >

så når æ kjæm hæim så har forhåpentligvis stylinga mi kommi, så dein bli klar t sommeren 8)

Moderatoredit (Fredrik): Vi lar dette innlegget stå som et eksempel på at en lokal dialekt sjeldent egner seg skriftlig... iallefall ikke i et forum som leses i hele Norge (inkl. av noen utenfor landets grenser). I "Tulletråden" derimot er det meste lov bare man viser alminnelig folkeskikk og følger norsk lov... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver er helt uforståelig. Les gjerne pkt. 1.2 vedrørende språk i forumet.

2. Skriv skikkelig norsk - Alle kommer ikke fra det stedet du kommer fra, så ikke alle skjønner dialekta di eller SMS-språket ditt. Prøv derfor å skrive korrekt norsk. Om det er bokmål eller nynorsk er helt urelevant. Vi har nok alle forståelse for at folk kan ha dysleksi eller av andre grunner ikke kan perfekt norsk, men skriv så godt bokmål eller nynorsk som du kan - det er godt nok for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversettele :wink:

Jupp, da er det helg. Og jeg er så heldig som er på smutthullet for å fiske reker. Har vært på havet nå i én måned nå idag. Så nå begynner jeg å se slutten på denne turen også. Dette er også siste turen med båten. Den er blitt solgt til Island! hrmf!

så når jeg kommer hjem, har forhåpentligvis stylingen min kommet.

Så da får jeg bilen klar til sommeren 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...