Mexos Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Var på Lånke idag som Mange andre og tok litt bilder. Deler de her for de som har lyst å se Litt kø! Vaskehjelp Ble kø bak meg og etterhvert! Og til de som klager på at skiltnr ikke er sladdet. Når du stiller opp på treff må en regne med å bli tatt bilde av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Takk for bilder Mexos. Ganske bra treff synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Så da ut som det var endel folk der også, men jeg var borte å rev murpipe Dumt at de ikke gjør noe med dekket på Lånke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 Så da ut som det var endel folk der også, men jeg var borte å rev murpipe Dumt at de ikke gjør noe med dekket på Lånke... Ja er mange biler som ikke kan kjøre på den banen pga. det dårlige dekket (meg inkl.) Har meldt meg på sommertreff på arctic raceway i mo i rana 8-10. Juni og gleder meg til å kunne kjøre på bane der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Knaillbra treff var det:) En kompis vant breisladd finalen i en m5 også, artigt:) Jeg som er medlem i NGK, skal 21 juli på ACR sammens med de, vi har leid banen;) Hihi:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Bra treff!, Forelsket meg i den røde m3`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeir E-36 328coupe Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Kjetil 323i E36 Skrevet: Lør Apr 28, 2007 19:12 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Så da ut som det var endel folk der også, men jeg var borte å rev murpipe Dumt at de ikke gjør noe med dekket på Lånke... Må vell ta deler av skylden for at du ikke kom deg på treffet. Demolition-work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Bra treff!, Forelsket meg i den røde m3`n Den røde E30 M3'n til Petter V.? Den er faktisk som ny! Hørte han hadde mottatt et bud på den. Var det du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Bra treff!, Forelsket meg i den røde m3`n Den røde E30 M3'n til Petter V.? Den er faktisk som ny! Hørte han hadde mottatt et bud på den. Var det du eller? Hehe, vet ikke, den som ligger bilde av lenger opp her. Var nok ikke jeg som har lakt inn bud nei, men blir nok en slik med tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Den som det ligger bilde av lenger oppe her er Petter V. sin. Dønn strøken! Hørte han hadde mottatt et bud på bilen skjønner du... Trodde det var du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Skulle nesten ønske jeg hadde cæsh til en slik nå, så utrolig strøken ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 heei.. P.I.B kjørte du bak meg ned fra lånke? var en lys blå m-sport bak meg.. jeg har en mørk blå med prøveskilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Noen som har mer info om den sorte M3 E30'n med supramotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Noen som har mer info om den sorte M3 E30'n med supramotor? Ja jeg har nå litt:) En kompis som eier den så vet litt om bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Dæven hvor jeg gleder meg til å cruise rundt på banen med M3`en min Blir ikke mindre sugen av å se på bilder av det første vår treffet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå