Hylland Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1477151;username= Ka synest folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Den var litt spesiell ja.. La meg tippe.. han må bo i skogen en plass.. ihvertfall med den flombelysningen i fronten.. lurer på hvordan det er med kjøling.. Ellers så vil jeg si at det så litt "tomt" ut i baken.. Den feite frontspoleren og sideskjørta, men ingenting bak... De felga må vell være vinterfelger? Ellers så så den jo strøken ut.. ikke noe matt rød.. Noen du kjenner eller? hvis ikke så må jeg endre litt på posten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Havner langt opp på lista mi når det kommer til ødelagte bmw'er Ekstralykter er aldrig fint på BMW, men denne løsninga tar bare hele kaka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 teit annonse av en teit bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Han har bomma på en ting eller to der ja... Annonsen var forøvrig tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Herregud . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Thats a big no-go!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Kanskje bullshit inlegg av meg, men det her var katastrofalt etter min meining. Eg tåler kritikk for min eigen bilen, men min ser no iallefall ut som ein BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Litt kritikk må alle tåle! Å når man gjør noe så spesiellt så kan man ikke vente annet heller. Men for all del, det er sikkert dem som liker det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 han skulle såfall bytta ut eine parret med lys med noe orndentlige hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 var vel ikke akkuratt noe fint eksemplar det der nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 tenk å legge ned tid i noe sånt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Det er den jævligste bmw fronten jeg noensinne har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Grusomt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 godt gjort og skryte av å brukt mye tid på dette!!!!alt annet enn vakkert!!! Lykke til me salget!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå