shibby Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 hei og hopp! skal ha litt lakk til bilen min, og lurte da på fargekode. står bmw-shwarz på venstre dempertårn. trenger jeg noe mer kode, eller er det bare å dra på bmw og få lakk? takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 hmm. du finner iallefall koder her: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=fargekoder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 fant ikke fargen på lista der, så spurte skjønner du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WardeN Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 jeg ringte til bmw og spurte etter arctic grau metallic, fikk dette tilsendt etter noen dager. så tror ikke du trenger noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 mye kosta det, og hvor mye lakk var det?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motardkalle Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Tipper koden er 668 og heter swarz 2... På lista hær sto det jet black, men det har aldri kommet opp på blande vekta mi!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Tipper koden er 668 og heter swarz 2... På lista hær sto det jet black, men det har aldri kommet opp på blande vekta mi!! jepp samme tror jeg.. sto i dempertårnet på en kompis sin bil.. schwarz 2 elns.. og mener det var 668 et eller annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 koden står på samme lappwn som farge navnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Fargekoden skal stå på samme lapp som fargenavnet. Etter koden skal også nyansen stå. Hvis jeg ikke husker helt feil har f.eks jeg 475/9 Safirsort metallic.. (kode, nyanse, navn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 fant ut at jeg hadde 086/9 schwarz, og flekka idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå