BlaZteR Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Noen her som har scannet inn instrument skivene sine ? Tenkte på å redigere litt på det i adobe, gjør dem eventuelt hvite.. Å sette inn det istedet. Og printe ut på plast ark eller stive ark. Veit dette er en fattigmanns løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 har gjort det fikk en fil av en kompis, printet ut på fotopapir.. helt kongle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 ble litt tøft det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 ble greit nok... dritt å male nålene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 noen som kunne ha sent meg filen? emailen min er danhanse@broadpark.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Blir målerene rett da, f.eks speedo når du føyer til ekstra siffer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 280? Respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 alle sifrene stemmer... med tanke på avstander, så skal det være rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straight_six Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 sånn vil jg ha også, har du fila ennå å kan du sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 mail meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straight_six Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 e-mailen min er ruins50@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 send gjerne til meg også! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 som sagt, send meg en mail dem som er intr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 som sagt, send meg en mail dem som er intr... Takk for skivene Hvordan blir dette på kvelden? tenker på lyser det igjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 blir oransje/rødt... ta vekkl dem gamle skivene på forbruksmåler, tenp og bensin. speedo og rpm er kjekt å ha dem gamle bak... må sikkert justere litt på dem hvite, slik at dem stemmer overens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå