Oppheimen Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 hva er nr 3, 5 eller 6 her? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /17015.gif har en sånn som står under panseret på høyre side.. står microbryter men, hva er funksjonen. noen som vet?
AC Schnitzer Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Har du delenummeret? Står den slik at den bryter når panseret går igjen eller har den andre funksjoner? Kan være lys, alarm, osv...
Oppheimen Skrevet April 30, 2007 Forfatter Skrevet April 30, 2007 har ikke delenr. for er ikke sikker på hvem av de 3 dele d er... men den greia oppå blir trykt ned når jeg lukker panseret tipper jeg.. ser vertfall sånn ut, men hakke vert nedi motorrommet når panseret er lukka så er ikke helt sikker :P så har jeg sånn rød plastikk der bryteren til f.eks setevarme og sånn bruker å vere.. vil det si at jeg skal ha elle har hatt alarm? off.. vanskeli å forklare
Oppheimen Skrevet April 30, 2007 Forfatter Skrevet April 30, 2007 og viss den ledninga er kutta så betyr d at ?
Azeton Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 At alarmen vil gå hele tiden. eller at den ikke fungerer i det hele tatt:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå