Gå til innhold

Min 540iA Touring 94mod //solgt//

Share

Anbefalte innlegg

Finfin bil Jonas! spesiellt interiør var det og.

tenkte jeg skulle byttet kulene på min og, men kjøpte manuell kasse istede. automatkassen ble dog byttet i 2000 så veit ikke hvor langt den har gått. hvor lang tid brukte du på å få ned bunnpanna? trangt? skulle sjekket dette på min og. bilen har jo gått 240k nå, så burde være på tide (om det ikke allerede er gjort).

og forresten, har du mulighet til å få lagt ut lydklipp? er ikke helt fornøyd med lyden i min. har komplett supersprint m.grenrør osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det stuff04, fin bil du og har..

Ja, interiøret er spesielt men jeg liker det veldig godt.

Tenkte på manuell jeg også, men det blir kompressor fra ess på meg :)

Bunnpanna på motoren tenker du på? Den er lett å skru ned, men visst det ikke er byttet pakning på den, altså det vil si at det oljepumpa ikke er sjekket(går ut fra det er den du skal sjekke) så er det en gammel korkpakning som du må pusse/slipe vekk som jeg brukte ganske lang tid på, den sitter vanvitti fast. Husk å kjøpe ny pakning før du begynner da ;)

Men ellers er det enkelt, rett fram skruing :)

Ja, har tenkt på lydklipp men har aldri blitt noe, må vel får gjort noe med det snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Da har jeg shainet bilen litt og satt på mørke de lykter.

Har gjort en del med den i det siste, byttet lyktene, tatt forstillingskontroll, byttet bremsklossene bak, den ene demperen bak tok og kvelden men fikk tak i en brukt på koed da disse er svindyre ny!

Men den bei ikke helt bra, sporer enda en del, så det eneste jeg ikke har bytta i forstillinga er dempertårna så det er bare og kjøpe.

Noen nye bilder.

540eninappstraumen

540eninappstraumen2

540foran3

540bak

540foran2

540foran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er e39 m5 felger, men det er vel kopi går jeg sterkt utifra :) Sto på en m5 jeg kjøpte fra sverige.

Takk takk

Ja, skal lakke listene mine svart i nær framtid :) Har en kompis som gjorde det på en e30, og det ble veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Ja, får komme med en oppdatering her da..

Har vært på ferie med bilen, kjørte nedover i Europa til Italia, kjørte tilsammen 900mil uten ett feilkjær i bilen! Det var litt av en tur,

var innom Nurburgring, jeg kjørte en runde og kjerringa en runde, det var moro bane :)

Vi var også i Munchen på BMW Welt og BMW Museumet, dit anbefales det på det sterkeste og dra visst man er i nærheten!

Gjennomsnittet på turen ble 1.2 og da var det venstre fila stort sett hele tyskland + at vi kjørte over gamle pass i alpene,ikke igjennom som man kan gjøre idag.

Toppfart på denne bilen er 250 på gps`en, 260på speedometret.

Det går jevnt til 240 men di siste 10-12 kilometrene tar laang tid.

Og ja, testet dette på autobahn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da har jeg fått på nye tåkelys foran.

DSC00023.jpg

DSC00022.jpg

Ellers så må servopumpa byttes etter at den er begynt å hyle nå forferdelig når bilen er kald.

Edit 30/10: Det viste seg at dynamoen ladda 16volt så den fikk en eller annen elektromotor til å gå fort og hyle, så var dyamoen som var gåen, bestilte en ny en, så ble alt mye bedre :-)

Har og lyst og selge felgene, lyst på nye til neste år :-)

Har faktisk kjøpt inn komplett brukt org m5 styling rundt om, men om jeg blir og sette det på det vet jeg ikke.

Senkesett foran skal også på til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burny_ : Brock b1 tror jeg ikke vil ha passet, passer mer på e30 di felgene.

Lurte på nå m6 felger muligens, eller 17" org m5 e34 hjul.

Steffan C : Hehe, ja jeg vet jo det ser jo bare hvilket løft baken til Jonner`n sin 540 fikk.

Jonner`n : Vet ikke om jeg beholder framfangern, spørs om jeg går for "m5 look" da jeg syns det er fint med sort bil, og med den sølv lakka kanten nede rundt om.

hehe, ja jeg skjemmes over det at den skulle være så skitten :-/ Skal egentli være ren hele sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...