///MPower Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 den "nye" kassen røke også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Hva er årsaken til at kassene raser på løpende bånd? Vet ikke..trur kanskje det har vært fyllt på feil type olje på den siste kassa jeg kjøpte, da denne funka ca 1500km så begynte den å slure(kjørte noen km etter jeg merka at den begynte å slure, kom til en lang oppover bakke og den kom jeg meg ikke opp...) Så da gikk den verken fram eller tilbake. Byttet olja og konvertern men ingen forandring. Den siger såvidt forover med mye gass, i Revers skjer det absoulutt ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Ser ikke ut til å være respons, så bilen blir stående til jeg får henta meg en 540 med 6trinns kasse i sverige iløpet av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Interessert i å selge bilen? Pris i så fall ,og er den registrert for norske veier? eu godkjent,bet.årsavgift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Ja, vurderes solgt. Automatkassa blir fikset iløpet av ett par uker, kun ett lager som måtte byttes. er nettopp bestilt. Ved int. ta kontakt på P.m eller telefon. 90177250 Pris 85.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Da er kassen som ny igjen Ny olje og nytt filter på kassen, girer som en drøm. Nå selges bilen. Annonsen kommer senere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 hehe..godt å vite at det ikke bare var jeg som sleit med døde kasser på sjuern min...hele 5 ganger måtte jeg bytte kasse..menmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå