ropa Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 Bmw håndboka mi er borte, hakke funnet den enda, hvilke skrue/r skal jeg slakke på. Prøvde meg på denne, der hvor skiftnøkkelen ligger, men ville ikke rikke på seg. Her ser man helt klart at reima står feil vei. Eller er det de 3skruan forran
ropa Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Skrevet Mai 6, 2007 Ingen som vet?? Må få skrudd på dette idag da jeg har planer om å sette på fronten.
Mr_Sunde Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 Du må løsne kontramutteren på baksiden for å justere denne. Tror det er en 13mm mutter eller noe sånt. Det er den skruen der fastnøkkelen er,(Den med taggene) som du bruker å justere med.
Azeton Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 Den gule tingen er ihvertfall ute temp føler:D Ronny har vel skrudd litt på bilen? er det ikke bare spørre han?
ropa Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 Ok, ska kjenne etter om det ligger noe en skrue på baksiden å. D det er vel viftereim eller? HAr ihvertfall bestilt ny, da jeg så at den er litt slit, likeså greit å bytte den ut da. Får kjøre den inn på esso over grava, da ser man vel bedre. Vanskelig å ligge der med 40-40senk Den gule er utetempen ja, det har jeg fått bekrefta. Må jo enda feste den en plass. Ronny vet sikkert endel. Han har forresten kjøpt seg en råfin audi s-line A4. Har du sett den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå