Hyggmaister Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Bilen så BTW kjempeflott ut! Synes felga var noe av det bedre jeg har sett på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Han hadde nok kun dette ene settet, men du får jo kjøpt en slik en på Gsbildeler, du trenger vel delenr 16-20 tenker jeg. http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/ Takk for det, er meget fornøyd med felgene Ser ut som 18" når man ruller, men kan jo være pga den hvite skriften på dekkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Så fint at du var fornøyd da:) funka jo fint det der. Jeg hadde nok bare den ene liggenes, ellers så skulle jeg gjerne ha solgt flere:) Klarte seg fint i postgangen og ser jeg..ikke skada eller noe Ronny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Så fint at du var fornøyd da:) funka jo fint det der.Jeg hadde nok bare den ene liggenes, ellers så skulle jeg gjerne ha solgt flere:) Klarte seg fint i postgangen og ser jeg..ikke skada eller noe Ronny Jo takk, det ble kjempe bra, meget fornøyd med den og handelen forøvrig Den kom fram helt uten skader, så at den var meget godt pakket inn,akkurat som vi avtalte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Mangler bare skinninteriøret nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 Mangler bare skinninteriøret nå Jepp Men dette vil jeg gjøre vis jeg velger å beholde bilen. -Sportskinn -M lister utvendig -Bytte girkule (det gjør jeg sikkert snart uansett) Ellers er bilen helt perfekt i mine øyne Det jeg har gjort med bilen siden jeg kjøpte den av min kompis: -Ny M3 front -Ny Klarglass tåkelykter -Satt på bakrutesenker -Bytta baklykter -Skiftet viftereim -Bærekule -Bærearmsforinger forran -Nye bremser forran -Tatt service -Satt nye klips i den ene døra+vindusheisen -Polert bilen Kommer ikke på mer i farta, men har bestilt angel eyes og har shortshift liggende som skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Hvilke angel ayes har du kjøpt da? Crome eller med svart bakgrunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Hvilke angel ayes har du kjøpt da? Crome eller med svart bakgrunn? Chrome, disse Siden jeg har klarglass grøftelys, ser jo ut som chrome de å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Et par sommerbilder av vogna mi, nyvasket (bildene er tatt idag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Eh, ja! Kan si den har blitt bedre etter du fikk den ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Eh, ja! Kan si den har blitt bedre etter du fikk den ;D Takker, men skulle bare mangle, er jo bmw entusiast Er min perle dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Betydelig forskjell fra da du fikk den ja! Men jeg er ikke noe fan av de chromlyktene, men for all del.. Hver sin smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Betydelig forskjell fra da du fikk den ja! Men jeg er ikke noe fan av de chromlyktene, men for all del.. Hver sin smak! Smak og behag ja, jeg liker chrome Bilen er dessuten ellers holdt orginal, den ble levert med m-tech fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 hva pris har du tenkt deg for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 hva av m tech ble den levert med fra faabrikk? den har jo verken m3 bakfanger, skjørt, eller interiør. man fikk kun m tech med hele stylingen, og man fikke den andre som jeg ikke husker helt hva heter, som kunne inebar speil og skjørt. er kansje bar understellet ditt som er m tech fra fabr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå