ropa Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 hva pris har du tenkt deg for den da? Send Pm så kan vi diskutere. m3e30 Jeg trudde den ble levert med orginalt m-tech, fikk vite det av kompisen min. Men han vet vel mindre en meg egentelig , så det kan jo være at den ikke ble levert slik alikavel,hehe Denne hadde jo m-tech front på før, nå M3 front. Så har den diffuser bak, trudde m-tech biler ble levert med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 Fikk satt på ny girkule og luftfilter idag. Gammel Ny Ser at det var på tide med en skift ja: Føltes faktisk ut som gassresponsen ble enda bedre, sikkert bare innbilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Fin bil Var stor forskjell fra de første bildene kan man si... Men, hva er greien med girkulen? hehe..den gamle var MYE finere jo..litt skinnpolish så hadde den kommet seg. Slike uorg girkuler ol gjør seg ikke på bmw. Heller ikke skrift på dekkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 Takk takk Skiftet girkulen siden den var så slit, orginal gir kuler koster jo endel, denne er bedre å holde i og den kostet meg kun 69.- svenske kroner. Vil ikke påkoste bilen så altfor mye mer nu, da jeg vurderer å selge den. Men vis jeg beholder den, så skal jeg bestille meg en pakke med girkule,pedaler,håndbrekk osv fra anderslien her på forumet. Skriften på felgene er skrevet på for ca 4år siden nu, så de kan bare være der inntil jeg blir å skifte dekk. Sikkert neste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Tror jeg ville beholdt den... .syntes det er så vanskelig å få igjen det man legger ut på en bil og hva en selv syntes den er verdt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 Tror jeg ville beholdt den... .syntes det er så vanskelig å få igjen det man legger ut på en bil og hva en selv syntes den er verdt..! Det er sant, men kommer ikke til å bli drømmepriser heller da, opp mot 100k, langt ifra. Men drømmen om E46 blir jo også større får hver dag som går, så da må jeg jo selge denne vis jeg vil ha drømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Fikk montert angel eyes idag(muligens blir tatt bort og sendt i retur eller selges), som omsider kom etter 2mnd++ venting, værste var at det ikke var chrome som jeg ville ha, er meget skuffet nu, da min visjon ble ødelagt, og ser selv nu at chrome hadde tatt seg ut bedre!! Disse ble bestilt av MeSs her på forumet!! Men anyway, er et par bilder: Før Vet at mange sikkert syns dette passet, men er ikke dette jeg vil ha, vis jeg velger å selge bilen snart, så kan jo disse bare stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Fin bil Men du skulle ikke ødelagt den med stygge billiglykter og den girkula.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 De er penere enn orginal lyktene syns jeg. Men egentlig tragiske.. lykte de heller ikke etter at jeg prøvde de på bilen. Har lyst på hel lykter, men hvilken type er det som passer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 synes det blei jævli pent med de lyktene jeg....trur ikke det hadde blitt fint med kromlykter....men men..... hver sin smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Fin bil Men du skulle ikke ødelagt den med stygge billiglykter og den girkula.. Er enig at lyktene ikke falt helt i smak hos meg, trur nok jeg sikkert hadde vært fornøyd med chromelyktene.. Får se om man venner seg til disse og lar dem stå på, vis ikke så vurderer jeg og selge de videre. Er noe piss å bestille lykter, og få feil++den jæ.. lange ventetiden!! Smak og behag, girkula er fin den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Hvor har du fått den girkula fra foresten? har en 5-trins girkule med skinn på som du kunne fått rimelig. kjøpt fra motortechnik. har lys og. men det velger man selv om man vil bruke eller ikke.. iom at jeg skal kjøpe nye greier nå.. Du kan ikke ha sånn i en så fin bil! Tar fly opp i nord å river av den kula snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Fra en vanlig bilsjappe.. Send meg en Pm og bilder av kula du har, eller link dit. Skulle kanskje ha vært sort den kula, bryter vel mye i sølv syns jeg, når alt annet rundt er sort. Men den får stå enn så lenge, vis ikke du kommer og river den av snart da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Tar fly opp i nord å river av den kula snart! Hopper på samme fly jeg! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leirviken Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 naaajs front likte kombinasjonen sorte nyrer og lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå