Gå til innhold

Min E36 318is (Prosjekttråd)

Share

Anbefalte innlegg

hva pris har du tenkt deg for den da?:)

Send Pm så kan vi diskutere.

m3e30

Jeg trudde den ble levert med orginalt m-tech, fikk vite det av kompisen min. Men han vet vel mindre en meg egentelig :lol: , så det kan jo være at den ikke ble levert slik alikavel,hehe :D

Denne hadde jo m-tech front på før, nå M3 front. Så har den diffuser bak, trudde m-tech biler ble levert med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk :D

Skiftet girkulen siden den var så slit, orginal gir kuler koster jo endel, denne er bedre å holde i og den kostet meg kun 69.- svenske kroner.

Vil ikke påkoste bilen så altfor mye mer nu, da jeg vurderer å selge den. Men vis jeg beholder den, så skal jeg bestille meg en pakke med girkule,pedaler,håndbrekk osv fra anderslien her på forumet.

Skriften på felgene er skrevet på for ca 4år siden nu, så de kan bare være der inntil jeg blir å skifte dekk. Sikkert neste sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville beholdt den... :wink: .syntes det er så vanskelig å få igjen det man legger ut på en bil og hva en selv syntes den er verdt..!

Det er sant, men kommer ikke til å bli drømmepriser heller da, opp mot 100k, langt ifra. Men drømmen om E46 blir jo også større får hver dag som går, så da må jeg jo selge denne vis jeg vil ha drømmen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert angel eyes idag(muligens blir tatt bort og sendt i retur eller selges), som omsider kom etter 2mnd++ venting, værste var at det ikke var chrome som jeg ville ha, er meget skuffet nu, da min visjon ble ødelagt, og ser selv nu at chrome hadde tatt seg ut bedre!! Disse ble bestilt av MeSs her på forumet!!

Men anyway, er et par bilder:

Før

bilder087.jpg

bilder154.jpg

bilder151.jpg

bilder152.jpg

bilder153.jpg

Vet at mange sikkert syns dette passet, men er ikke dette jeg vil ha, vis jeg velger å selge bilen snart, så kan jo disse bare stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :)

Men du skulle ikke ødelagt den med stygge billiglykter og den girkula.. :roll:

Er enig at lyktene ikke falt helt i smak hos meg, trur nok jeg sikkert hadde vært fornøyd med chromelyktene.. Får se om man venner seg til disse og lar dem stå på, vis ikke så vurderer jeg og selge de videre.

Er noe piss å bestille lykter, og få feil++den jæ.. lange ventetiden!!

Smak og behag, girkula er fin den 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du fått den girkula fra foresten? har en 5-trins girkule med skinn på som du kunne fått rimelig. kjøpt fra motortechnik. har lys og. men det velger man selv om man vil bruke eller ikke.. iom at jeg skal kjøpe nye greier nå.. Du kan ikke ha sånn i en så fin bil!

Tar fly opp i nord å river av den kula snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en vanlig bilsjappe.. Send meg en Pm og bilder av kula du har, eller link dit. Skulle kanskje ha vært sort den kula, bryter vel mye i sølv syns jeg, når alt annet rundt er sort. Men den får stå enn så lenge, vis ikke du kommer og river den av snart da?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...