mort Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Endeli fått start på bilen igjen! Men merker det at når den står på tomgang så putrer den litt, og ved kjøring så viss eg gir litt gass så gir den litt på. Gir eg litt meir gass så akkurat som den dauer å når eg gir full gass kommer den som ei kula! Nåken som har peilig på evt årsaker? (biltema plugger? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 første bud er jo å bytte til noen bosch plugger. Tommelfinger regel: Tysk bil, tysk plugg... mange som sikkert er uenige, men det er det samtlige profesjonelle sier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2007 go gang var kun biltema som var åpent når eg trengte *unnskyldninger* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 hehe... godt å høre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 hmm.. har nå skifta plugger men det blei ikkje nåke bedre Går greit på tomgang, men når den har stått ei lita stund på tomgang faller den litt på turtall og putrer liksom litt... Og når den har puttra litt og eg gir gass så smeller det godt i luftfiltere Og kan fremdeles gi full gall eller nesten ingen gass mens eg kjører ellers er det liksom at den ikkje får bensin... Noen som har anelse om ka det kan værr????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A. Larsen Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Bensinfilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå