Gå til innhold

Gs sitt Eibach senkesett

Arnefles
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette settet dem selger på gs bildeler,er det jevnt og fint evt? Noen erfaringer? Jeg har m-understell fra før,blir den merkbart lavere?

http://nettbutikk.gsbildeler.no/

SEE362033140

Senkesett Eibach E-36 6 syl 06/92- 35/30 mm

Pris 2.565,20 kr. (2.052,16 kr uten mva)

3.0 på lager.

Kampanje fra 28/03/07 til 01/07/07. Ordinær pris 3,206.50 kr (inkl. mva)

Fint om noen har noen innspill her... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eibach har jeg bare hørt bra ting om, men jeg ville ha gått for en annen senkegrad hvis jeg var deg. Har selv 30/30mm og synes personlig det blir for lavt bak, og for høyt foran. Kjøp heller 30/15, 40/15 eller 40/20mm hvis Eibach leverer det. Ellers har jeg hørt vanvittig mye bra om H&R fjærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine 40/15 H&R-fjærer er ikke helt bra. Bak ser det ut som bilen er senka 40-50mm og foran virker det som at den er senka 20mm ca. Ble ikke helt bra på min bil hvertfall. Sikkert bare vært uheldig

H&R er jo egentlig kjent for bra kvalitet, så skjønner egentlig ikke hva som er galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har senket flere BMW'r med Eibach senkesett, E30, E46, E39 og har vært veldig godt fornøyd. God kombinasjon mellom komfor og sportslighet når du kjører litt hardere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine 40/15 H&R-fjærer er ikke helt bra. Bak ser det ut som bilen er senka 40-50mm og foran virker det som at den er senka 20mm ca. Ble ikke helt bra på min bil hvertfall. Sikkert bare vært uheldig

Hmm, har vurdert H&R 40/15. Noen flere som har vært missfornøyd med disse eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bilstein dempere og h&r fjærer på min 40/15 og eg er ikkje fornøyd med det, bilen er høyere forran en bak, merkelig men men slik er det no :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt at Eibach er mer progressive enn andre merker,derfor mener jeg disse er av overlegen kvalitet. Ser dem har 35/30,men kan ikke finne 40/15-20 noe sted. Noen som har et jevnt Eibach-sett på sin 6-er her inne? I såfall er det det settet jeg trenger ho ho...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...