rooul Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 hei:) har kjøpt en bmw 318i 99 modell nå nettopp, og da fant jeg jo også ut at det bare var kassettspiller i den, så jeg vil selvfølgelig ha en cd-spiller. men nå har det seg slik at kassettspilleren som står i er så å si lengre enn en vanlig spiller, så jeg lurte på om noen visste om en plass jeg eventuelt kunne kjøpe en slags "ramme" å ha rundt cd-spilleren slik at den passer inn ? håper på svar Moderator edit: Laget en bedre overskrift enn "Hjelp" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg vet ikke om det finnes en "kassett/ramme", men kan du ikke lage deg en kassett som du har cd-spilleren i da? Det skulle gå bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rooul Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 hehe, en "kassettramme" faktisk.. henger ikke helt med men det følger jo med en såkalt "ramme" rundt cdspilleren, og da lurer jo jeg på om det finnes en tykkere ramme enn den som er på de fleste spillere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 hehe, en "kassettramme" faktisk.. henger ikke helt med men det følger jo med en såkalt "ramme" rundt cdspilleren, og da lurer jo jeg på om det finnes en tykkere ramme enn den som er på de fleste spillere Ring GS! Tlf: 22 62 62 42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rooul Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 hehe, kan sjekke nettsiden deres først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Ja, du får slike "rammer" du snakker om, slik at du kan bruke en vanlig cd-spiller der den originale radioen sitter nå. Dette synes jeg personlig IKKE ser bra ut i det hele tatt, ville heller kjøpt ny original cd-spiller eller koblet på en cd-veksler hvis det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rooul Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 ja du har forsåvidt rett i det, det ser bedre ut med en original spiller eller veksler. tenkte enten en ramme eller en original, men vet ikke hvordan det blir seende ut med den rammen, så er litt vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Hvis du søker litt rundt på forumet her, så finnes det flere tråder om dette, der du også får se bilde av cd-spiller med ramme. Synes personlig dette ødelegger hele interiøret, men det er jo en smakssak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=912 Her har du slik ramme, som du kan sette "vanli" cd-spiller inni. Har ikke sett hvordan det ser ut enda.. men det blir vell sikkert litt rart som folk sier.. ødlegger litt av totalintrykket.. Men det er jevli drit å ha bare kasett spiller inni... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Adapterplater som det heter, selger de stort sett alle steder de selger bilstereo. Stikk innom din lokale forhandler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rooul Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 det ser veldig stygt ut, men må ha en som tar mp3 osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Litt dårlig bilde da men.. Cd\dvd med ramme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Er du sikker på at du ikke har cd veksler baki? Hvis du ser inni en luke bak hjulbrønnen bak? Trodde det var cd veksler i alle disse bilene..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rooul Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 er reverse versjonen, og hvis jeg ikke tar mye feil så går det ikke å koble veksler til reverse, men bussiness går det bare fint jeg har jo reverse, så har ikke funnet noe veksler enda værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Slik ser min ut, kjøpt på bilradiospesialisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå