Hans Thomas Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg vurderer å sette en M3 fanger på min E36 Sedan, men så lurer jeg på om det er noen andre gromme fronter? Ønsker ikke noe harry slikt som Monster fronten..! Noe mer stilig og pent! kjører STIL hehe.. Evt hvor mye kommer en pent brukt M3 fanger på? Kom med forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 GS har jo kampanje på de e-46 m3 frontene. Kjøpte en sånn til min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 seidel eller rieger har noen fine fronter da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 jeg fikk nettopp denne fangeren montert! Rieger infinity http://img453.imageshack.us/img453/3208/dsc00029fl9.th.jpg' alt='dsc00029fl9.th.jpg'> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 jeg fikk nettopp denne fangeren montert! Rieger infinity http://img453.imageshack.us/img453/3208/dsc00029fl9.th.jpg' alt='dsc00029fl9.th.jpg'> Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 jeg fikk nettopp denne fangeren montert! Rieger infinity hehe.. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Det er riger ja... Gå inn på www.gsbildeler.no så finner du bla fangere fra AC schnitzer, Seidl, Rieger, Kercher og orginal styling (m-tech).. På www.schmiedmann.no så finner du også Lumma.. På GS så koster Rigerspoileren ca 3800,- ink. mva. men husk på at det kommer lakkering i tillegg Men det kan også være at du finner den billigere andre plasser eller at noen har tilbud.. Da har du fangere å se etter! Håper du finner noen du liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg kjøpte den på GS bildeler... De har vel 25% rabatt nå, med kampanje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Okey, takker! Skal lete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Hva med alpinaleppe under orginalfanger da? Syntes det er pent jeg Man blir iallefall lagt merke til..særlig hvis du har hvitt eller gull alpina bokstaver(som jeg hadde/har) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå